Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

NHL Playoffs

(1/4) > >>

JoLa:
En nähnyt että jossain olisi ollut otsikko kyseisetä aiheesta joten avasin uuden.

Elikkäs... Kuinka moni Canal plussan omistaja seuraa Nhl:än pudotuspelejä töllöstä? Mitä mieltä olette otteluista ja kenen luulette vievän kannun tänävuonna?
Itse seuraan aina viikonloppuisin mikäli satun pysymään hereillä. Mielestäni otteluissa on vauhtia paljon enemmän kuin kotoisen liigamme samaisissa peleissä. Saattaa myös pieni kaukalo vähän valehdella vauhdin kovuutta vertailussa Sm-liigaan, mutta kuitenkin. Tuomarilinjakin on mielestäni pysynyt kokolailla samassa tiukkuudessa kuin runkosarjassa ja jäähyjä tulee paljon per ottelu. Itse uskon Devilsin vievän kannun Brodeurin ja kovaan vireeseen nousseiden Eliaksen ja Gomezin johdolla. Devils on toki myös suosikkijoukkueeni taalaliigassa. Tänää alkoikin aikaisemmin jo Rangersin kesäloma ja nyt siirryn seuraamaan jyrääkö Ottawa hallitsevat mestarit lomalle.

The Pilgrim:

--- Lainaus käyttäjältä: JoLa - Huhtikuu 30, 2006, 01:26:12 ---En nähnyt että jossain olisi ollut otsikko kyseisetä aiheesta joten avasin uuden.

Elikkäs... Kuinka moni Canal plussan omistaja seuraa Nhl:än pudotuspelejä töllöstä? Mitä mieltä olette otteluista ja kenen luulette vievän kannun tänävuonna?
--- Lainaus päättyy ---

Kannun vie lopulta joko Ottawa tai Carolina, sillä läntisestä konferensista en usko löytynyvän näille kahdelle idän joukkueelle tarpeeksi vastusta. Eli idän konferensin finaalin voittaja voittaa myös Stanley Cupin.

--- Lainaus käyttäjältä: JoLa - Huhtikuu 30, 2006, 01:26:12 ---Mielestäni otteluissa on vauhtia paljon enemmän kuin kotoisen liigamme samaisissa peleissä. Saattaa myös pieni kaukalo vähän valehdella vauhdin kovuutta vertailussa Sm-liigaan, mutta kuitenkin. Tuomarilinjakin on mielestäni pysynyt kokolailla samassa tiukkuudessa kuin runkosarjassa ja jäähyjä tulee paljon per ottelu.
--- Lainaus päättyy ---

Tottakai NHL:ssä on enemmän vauhtia, taitoa ja kovuutta kuin kotoisessa sm-liigassa, sillä NHL:ssä pelaa suurin osa maailman parhaista pelaajista. Itse kutsun tätä jääkiekkoa "oikeaksi jääkiekoksi", sillä Euroopan ylisuuret kaukalot pilaavat peleistä intensiteetin kokonaan pois.

--- Lainaus käyttäjältä: JoLa - Huhtikuu 30, 2006, 01:26:12 ---Itse uskon Devilsin vievän kannun Brodeurin ja kovaan vireeseen nousseiden Eliaksen ja Gomezin johdolla. Devils on toki myös suosikkijoukkueeni taalaliigassa. Tänää alkoikin aikaisemmin jo Rangersin kesäloma ja nyt siirryn seuraamaan jyrääkö Ottawa hallitsevat mestarit lomalle.

--- Lainaus päättyy ---

Devils on kova joukkue aina pleijareissa eikä vähiten Martin Brodeurin ja kuolettavan tylsän ja varman pelisysteemin vuoksi. Toivon kyllä hyökkäävän jääkiekon ystävänä, että voittaja ei ole Devilsit, sillä en vieläkään ole toipunut vuoden 1995 finaaleista, joissa Devilsit voittivat Detroitin ja samalla innostivat puolet liigan joukkueista käyttämään tätä "trap/left wing lock- systeemiä mikä puolestaan lopulta johti pelien viihdyttävyyden alenemiseen. Anteeksi tämä lopun vuodatus.

Hazu The Man:
Juu tottakai NHL pleijarit Canal Plussalta kuuluu kevään ohjelmistooni; vaikea veikata mestaria, toivoisin että oma suosikki Montreal menee pitkälle. New Jersey näyttää taas vahvalta; kiitos Brodeurin, Eliaksen ja Gomezin...
vauhtiahan NHL:stä ei puutu ja olen samaa mieltä edellisen kanssa että ylisuuret kaukalot euroopassa tappaa intensiteetin pelistä, vaikkakin suuressa kaukalossa taito pääsee paremmin esiin... tuomarilinjasta sen verran että linja on tiukka ja peleissä mitä olen nähnyt niin vähänkin liian tiukka; aika helposti tulee jäähyjä joten YV:tä pelataan lähes kokoajan joten joukkue jolla on tämä puoli kunnossa on todella vahvoilla tämän vuoden mestariksi.

Eepi:
Kyllähän näitä tulee seurattua vierotuksena SM-liigalle... Calgaryahan olen aina kannustanut, ja nyt kun viime vuonna alkoi vähän enemmän kiinnostaa, pääsi Flames sopivasti finaaliin. Kipper vakiintui suosikiksi, ja täytyyhän sitä toivoa, että johdattaa Flamesin loppuun asti.

Kotiin päin täytyy aina vetää: Flames voittaa Cupin. Ja sitten hieman realistisemmin: Ottawa voittaa Cupin.

The Pilgrim:

--- Lainaus käyttäjältä: Hazu The Man - Huhtikuu 30, 2006, 09:38:38 ---vauhtiahan NHL:stä ei puutu ja olen samaa mieltä edellisen kanssa että ylisuuret kaukalot euroopassa tappaa intensiteetin pelistä, vaikkakin suuressa kaukalossa taito pääsee paremmin esiin...
--- Lainaus päättyy ---

Tuokin asia on vähän niin ja näin. Itse väittäisin lukuisia pelejä Canal+ sekä muutamia pelejä ihan paikanpäältä nähneenä, että nimenomaan NHL:ssä nähdään enemmän hienoja yksilösuorituksia, kuin Euroopan kaukaloissa. Kapeampi kaukalo kun aiheuttaa automaattisesti enemmän kaksikamppailutilanteita, jolloin taitavat pelaajat pääsevät paremmin esille ja pystyvät tekemään huikeita harhautuksia kuten esim. Patrik Elias viimeyön ottelussa Rangerseja vastaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta