Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Pelicans 28.10.10

<< < (10/14) > >>

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Lokakuu 29, 2010, 10:22:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: FORTUNA - Lokakuu 29, 2010, 09:37:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: HILPARA - Lokakuu 29, 2010, 08:29:11 ---Hirvonenkin hyppäsi kauden komeimman lentopallotorjunnan peltolan maalin jälkeen oviaukkojen korkeudelle. Tarvitsee varmaan kypärän päähän jos pelit tästä paranevat.

--- Lainaus päättyy ---

Sama näkyi Yläpesään myös. Naureskelin, että jos Peltolan selästä putosi apina, niin Hirvosen vastaavasta putosi vähintään KingKong...Tolla pompulla voisi olla OrPon miehissä hakkurin paikka vapaana. ;)

Kiitos Tappara, helpompi hengittää taas...

--- Lainaus päättyy ---
Hittolainen, olennainen tapahtuma pelissä jäi huomaamatta. Siis Hirvosen hyppy. No ihan mukava oli katsella Peltolan tuuletustakin.

--- Lainaus päättyy ---

Sama vika Rahikaisellakin, oli kyllä katse naulittuna Peltolaan eikä vaihtopenkille. Varmaa on, että Hirvonen oli aika tyytyväinen Peltolan omnnistumisesta.

HILPARA:
Minä ainakin pidän peleissä silmiä ns. Teisko-lempäälä asennossa niin näkee kaiken olennaisen.   

hockey:
Vaikka voitimmekin Pelicansin eilen on silti oltava realistinen ja todeta, että kaikki ei todellakaan ole hyvin!

Ensimmäisessä erässä Tappara pelasi pitkästä aikaa jääkiekkoa, joka sai Pelicansin selvään ahdinkoon. Hallitsimme ottelutapahtumia selvästi avauserässä, ja taklasimme kuten alkukauden voitokkaissa otteluissa. Jopa Säteri pelasi ensimmäisessä erässä hyvin ;)

Toisessa erässä palasimme kuitenkin taas sille tasolle jolla olemme hävinneet lukuisia otteluita tällä kaudella. Luistin ei liikkunut enään kuten ensimmäisessä erässä, taklauksia ei enää ajettu loppuun jne.. Siinä vaiheessa kun Säteri imasi helpohkosti Pelicansin ensimmäisen maalin olin varma että taas tulee turpaan. Onneksi Säteri kokosi itsensä takaiskun jälkeen, ja otti tärkeitä koppeja ja peli pysyi tasoissa. Väitän kuitenkin että Nieminen olisi torjunut rankkarin. Tämä on tietenkin vain minun mielipiteeni.

Kolmas erä oli edelleen huonoa pelaamista Tapparalta, mutta onneksi Pelicans oli sen verran heikko viimeistelyssään ettei he menneet johtoon. Peltolan maali vapautti varmasti joukkueen sekä suuren osan katsojista riehakkaaseen huutoon! Upea suoritus Jukilta tiukassa paikassa. Vaikka voitimme Pelicansin olen edelleen sitä mieltä että jotain muutoksia on tehtävä. Eilisessä kamppailussa suurennuslasini alla oli ensisijaisesti Tapparan puolustajat.

Tuukka Mäntylä: Ainoa joka saa mielestäni lähes puhtaat paperit pakeista

Pekka Saravo: Ensimmäisessä erässä esitti jälleen hyvää peruspeliä, ja teki siinä sivussa maalinkin. Kaksi viimeistä erää oli jälleen se surullinen Pekka.

Harri Ilvonen: Jälleen lukuisia pelinluku virheitä, harhasyöttöjä jne. Ei ole tällä hetkellä liigatasolla.

Jani Honkanen: Yhtä blokattua laukausta lukuunottamatta oli taas ulkona kuin lumiukko. Ei pärjää liikkeessä ja ajaa itsensä ulos jatkuvasti.

Jesse Turkulainen: Erittäin surullinen tapaus! Aivan hukassa omalla alueella. Pelissä noin 12 avausta joista 10 ei mennyt lapaan. EI OLE EIKÄ TULE LIIGATASON PUOLUSTAJAKSI! OLE HYVÄ JA SIIRRY LEKIIN KIITOS!!

Aleksi Elorinne: Voidaan kehua siksi että pelasi ensimmäisen liiga matsinsa. Ajoi kuitenkin jatkuvasti itsensä ulos tilanteista. Kehityskelpoinen juniori. Toivottavasti saa hieman lisää liikettä niin hyvä puolustaja tulee hänestä.

Toivottavasti jatkossa joukkeen ilme on samanlainen kuin ensimmäisessä erässä. Olen luottavainen mutta pelkään pahinta! Mielestäni tarvitsemme yhden puolustajan sekä yhden hyökkääjän. Honkanen ja Turkulainen voisi minun mielestä pakata laukkunsa ja lähteä! Kovuutta toki puolustuksessa tarvitaan, mutta se että joukkue pelaa lähes alivoimalla Honkasen ollessa jäällä on hälyyttävää!













Luuseri:
Muista ny hockey kuitenkin että 8 ottelun tappioputkessa monikin pelaaja näyttää helposti puupökkeloltä joka ei ole ikänään luistinta nähnyt. Saattaa olla pää sevverran jumissa.

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: hockey - Lokakuu 29, 2010, 15:54:35 ---

Jesse Turkulainen: Erittäin surullinen tapaus! Aivan hukassa omalla alueella. Pelissä noin 12 avausta joista 10 ei mennyt lapaan. EI OLE EIKÄ TULE LIIGATASON PUOLUSTAJAKSI! OLE HYVÄ JA SIIRRY LEKIIN KIITOS!!





--- Lainaus päättyy ---

Jos Turkulainen on oikeasti noin huono voitko selittää miten on mahdollista että Kaverilla on pakeista paras +/- tilasto (+4)?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta