Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Ilves-Tappara 26.10.10

<< < (12/12)

hockey:
Kaikki kunnia Ilvekselle voitosta. Meidän leirissä on tapahduttava äkkiä jotain, ennen kun pelataan mestistä.

Silver:

--- Lainaus käyttäjältä: tapsa34 - Lokakuu 27, 2010, 12:43:12 ---Tahallaan se Hurme sitä maalia siirtelee. Nytkin oikein katsoi onko se irti, että voi sitten näyttää tuomareille ettei maalia voi hyväksyä?

--- Lainaus päättyy ---
Hurme tiesi maalin olevan irti, ja koitti sitä tuomarille huudellakin...
Itse siirron tahallisuutta en usko, sillä maali ei siirtynyt maalitilanteessa, vaan reilusti sitä ennen.

Tuomari antoi säälistä sen kakkosen, sillä käsi ei todellakaan ollut pystyssä ennen maalitilannetta.

IlvesMan:

--- Lainaus käyttäjältä: Silver - Lokakuu 27, 2010, 14:09:49 ---Itse siirron tahallisuutta en usko, sillä maali ei siirtynyt maalitilanteessa, vaan reilusti sitä ennen.

Tuomari antoi säälistä sen kakkosen, sillä käsi ei todellakaan ollut pystyssä ennen maalitilannetta.

--- Lainaus päättyy ---

Aivan näin. Ainoa vääryyttä tässä tilanteessa kokenut oli Ilves ja Hurme. Tuomarit ei hoida tehtäviään (huomaa pois paikaltaan olevaa maalia. Oli muuten varmaan 10 sek ennen "maalia" jo pois paikaltaan.) ja sitten antavat täysin perusteettoman jäähyn maalin siirtämisestä vaikkeivat itse edes nähneet tilannetta! Ainoastaan SM-Liigassa.

Kyllähän tässä Tapparan täytyy  jotain nyt keksiä ja äkkiä. Pelicansia vastaan täytyy tehdä hinnalla millä hyvänsä hyväksytty avausmaali niin ehkä se siitä aukeaa! Tosin Tappara ei välttämättä voita vaikka tekisi 3 ensimmäistä maalia.  :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta