Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Ilves-Tappara 26.10.10

<< < (10/12) > >>

Buuma:
Aivan käsittämätöntä sekoilua koko peli! Terävyys hyökkäyksiin täysin poissa ja lähdöt omasta päästä kesti lähes minuutteihin välillä. Mitä on tapahtunu? Kaikilla itseluottamus täysin nollassa tai sitten tulee tälläsiä hirveitä virheitä, mitä Guolla esitti oman maalin edessä.Hurme oli ottelussa epävarma ja täysi vääryys, että ton tason maalivahti pelaa nollapelin.Niemiselle pari helppoa livahti,mutta eipä joukkuekkaan paljoa auttanut.

+ Ei ylilyöntejä
+ Ylivoima pyöri ihan hyvin
- Pakkien avauspeli (Saravo,Mäntylä,Ilvonen HERÄTYS)
- Hyökkäysalueella kulmissa pyörimistä (pitäisi ajaa maaliakohden ja toimittaa kiekkoa sinne)
- Peltolan Juki ollut suuri pettymys,niin tänäänkin

Rooney:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuriseurasta - Lokakuu 26, 2010, 21:42:15 ---Vai, että Ilveksellä liigan paskin moke. Se paskin moke vain pelasi nollapelin ja teidän moke päästi 5 maalia joista pari oli kiinniotettavissa. Melkoisessa iskussa Ilves on tällä hetkellä. Melkoisen sekaisin tällä hetkellä liidätte..

--- Lainaus päättyy ---

Nauttikaa nyt. Teidän mestaruus. Kuukausi eteenpäin ja oma taso. Puolin toisin. It's been 25 years and all you have is nothing, suckers! ;D

4_TRA:
Otteluraportti tuli luettua... karua tekstiä.

rämä:
Voi voi. Tappara alisuorittaa niin ettei ole aikoihin nähty. Silti täällä otteluketjussakin pitää lähteä provoihin ja kuittailuihin mukaan yksittäisten ilvesihmisten kanssa. Ryhtiä manselaiset.
Tänään hävittiin 5-0. Ilmeisen paskalla pelillä. Mitä hemmetin väliä on sillä kuinka huono maalivahti esimerkiksi Hurme on jos meidän jengi ei tee maaliakaan sen taakse?
Itse olin radiosuomikuuntelulla töissä ja ihan hyvä niin. Tällasia pelejä en katsele edes telkkarista puhumattakaan että maksaisin lipun mahdollisista tulevista kotipeleistä.
En tosiaankaan tiedä mitä joukkueessa nyt tapahtuu ja uskallan väittää, ettei tiedetä siellä sisälläkään.
Nyt olis kyllä hyvät neuvot tarpeen. Mä en osaa antaa kuin pitkävetovihjeitä huonolla kertoimella, mutta panoksella voi pelata.
Masentavaa puuhastelua. Mikäköhän tän joukkuueemme herättäis?
Ei tämä joukkue noin huono voi olla?
Tyyli on valittu, Tapparassa ei tapahdu mitään... Odotellaan. Otetaan nyt vielä Tepsin kauden tappioennätys haltuun.
Epäilemättä siellä on joku ovela suunnitelma taustalla. Mä en vaan tajuu.

Kiukuttelinko tarpeeksi? (Ei hymiöö)




 

rämä:

--- Lainaus käyttäjältä: Eepi - Lokakuu 26, 2010, 22:02:48 ---Mitä ihmeen väliä sillä on, loppuuko Ilveksen liito vai jatkuuko se? Ei mitään, kun oman joukkueen suorittaminen on tällä tasolla. En koe tarpeelliseksi tulla tänne pönkittämään itseluottamusta hokemalla kuinka "Ilvekselläkin alkaa ennemmin tai myöhemmin mennä huonosti" tai "ei se liito kestä", sillä se ei saa Tapparaa pelaamaan yhtään paremmin.

--- Lainaus päättyy ---
Just tämä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta