Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

TPS-Tappara 21.10.10

<< < (6/16) > >>

Eräskirves:

--- Lainaus käyttäjältä: karsson - Lokakuu 21, 2010, 14:40:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Puukatsomo - Lokakuu 21, 2010, 13:20:51 ---Kanukit samaan ketjuun ja nieminen maalille, ei voi olla noin vaikeeta! Itse sais tehdä kaikki!

--- Lainaus päättyy ---
Tuossa on asennetta!  ;D Itse toimisin samalla tavalla.

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä :)

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: Eräskirves - Lokakuu 21, 2010, 14:48:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: karsson - Lokakuu 21, 2010, 14:40:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Puukatsomo - Lokakuu 21, 2010, 13:20:51 ---Kanukit samaan ketjuun ja nieminen maalille, ei voi olla noin vaikeeta! Itse sais tehdä kaikki!

--- Lainaus päättyy ---
Tuossa on asennetta!  ;D Itse toimisin samalla tavalla.

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä :)

--- Lainaus päättyy ---

Jos Guollasta ollaan tekemässä ykkös senaa niin aika riskillä vedetään. Guollan loukkaantumis historia tiedetään ja siihen päälle 20+ minsaa peliaikaa per peli nii melko varmaa on että jossai vaiheessa napsahtaa. Sit ollaankin tyhjän päällä, Doell joutuu totutella taas sentteri peliin etc. Ite oon vahvasti sitä mieltä että Guollan paikka on 2 ketjun sentterinä ja 1. yv:n pyörittäjänä.

Hende:
Täällä palaillaan optimismin raiteille! Nostan jälleen hattua Mr.Hirvoselle, miehellä on munaa penkittä Luce. Ei sillä ettenkö pitäis Lucesta mutta jotenki vaikuttanut alkavalta asennevammalta noi muutamat viime pelit. Ja tehot ollu hukassa. Tietenki voi olla myös joku pikku kolhu syynä mutta ite epäilen, että peliesitykset on ollu huonoja ja Hirvonen näyttää heti kaapin paikan. Ihan niinku mun mielestä pitääkin.

Pekkalalla tänään mahdollisuus näyttää. Toivottavasti saa maalihanat auki ja ketsuppipullo reaktio räjähtää!   :P

Maalille oisin kyllä ennemmin laittanut Niemisen. Vaikkakin Säteri pelas ihan hyvin Kerhoa vastaan mutta siitä huolimatta. Niemisellä kuitenki voittoja takana tälle kaudella ja muutenki alkukausi oli herralta erinomainen. (Tiedän, että muutama helppo meni ekoissa peleissä mutta paransi ku sika juoksuaan ku pääs vaan pelaa tarpeeks!!! )

Tapana ollu viä arvailla / luulla tietävänsä pelin lopputulos. Tappara hakee Turkkusesta pisteet numeroin 2-5.

Blade:
Tiedä sitten tuosta Luceniuksen penkittämisestä. Jostain olin lukevinani että mies olisi kuumeessa ja tästä syystä pois pelaavasta kokoonpanosta.

Eräskirves:
Kyllähän me tänään voitto otetaan, vaikka väkisin. Päästään taas pisuviiksien edelle ja Ässat löytyy yllättäen piikkipaikalta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta