Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

TPS-Tappara 21.10.10

<< < (5/16) > >>

Justjoo:
Pessimismin pastorilla ja kauhukuvien maalailun kuraattorilla herra Justjoolla on kyllä paha kutina persuuksissa, että TPS:n tappioputki katkeaa tänään. Valmentajavaihdoksen sisuunnuttama TPS vastaan oman tappioputkensa kanssa tappeleva Tappara. Kun Kirvesrinnat vielä tunnetaan SM-liigan Laupiaana samarialaisena jota vastaan aina lopetetaan joukkueiden tappioputket/pelaajien pisteettömät putket, niin....

Toivottavasti olen väärässä. Forza Arancionazurri!!!

Puukatsomo:
Kanukit samaan ketjuun ja nieminen maalille, ei voi olla noin vaikeeta! Itse sais tehdä kaikki!

iroj:
Eiköhän homma hoidu kun laitetaan riittävästi painetta TPS:n päätyyn.
TPS:llä on harvinaisen tehoton pakisto.
Vain yksi pakki (Nordlund kerran) on onnistunut maalinteossa ja lisäksi 2 muuta (Järvinen, Skålberg) on päässyt pisteille.
TPS:n pakeilla on yhteensä vähemmän pisteitä (9) kuin Leimulla.
TPS on ollut tasakentällisin, alivoimalla ja ylivoimalla (selvästi huonoin) liigan huonoimpia.
Murheenkryyni on Hauhtonen jonka saldo on -13 14:stä pelistä.
Berginkin saldo on -8 ja pelannut vain 6 peliä.

jupetappara:

--- Lainaus käyttäjältä: Blade - Lokakuu 21, 2010, 12:31:54 ---Itse olisin toivonut Niemisen saavan torjumisvuoron tänään. Miekkonen pelasi alkukaudesta hyvin, joten torjuntavastuuta voisi mielestäni jakaa enemmän kahden nuoren maalivahdin välillä. Varsinkin kun Säterilläkään ei ole mitään voittoputkea alla eikä mies siten ole "kuuma pelaaja".

--- Lainaus päättyy ---

Säteri pelas hyvin kerhoa vastaan, ja tässä olisi nyt sauma ottaa se ensimmäinen voitto .

karsson:

--- Lainaus käyttäjältä: Puukatsomo - Lokakuu 21, 2010, 13:20:51 ---Kanukit samaan ketjuun ja nieminen maalille, ei voi olla noin vaikeeta! Itse sais tehdä kaikki!

--- Lainaus päättyy ---
Tuossa on asennetta!  ;D Itse toimisin samalla tavalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta