Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Liigan kurinpito
himmmaaa:
Alkujaan hurri, nykyään narri. Ei voi olla täysjärkinen kaveri, näkeehän sen jo seuravalinnoista.
polvitaklaaja:
Ainut järkevä ja paikkaansa pitävä juttu tuossa on kommentti Méla-Artosta.
Kyl se on kova poika niiaamaan tuo Jarko Ruttu. Onneksi kukaan ei loukkaantunut.
coly:
Itse tuomitsen naurettavaksi ja erittäin vaaralliseksi tuon niiauksen, onneksi oltiin aivan kiinni laidassa, idiootti.
Silti tuo haastaminen ja tappelusta perääntyminen saa jotenkin hymyn suupielille. Sitä tekoa en tuomitse.
Edit. Ilmeisesti siis Melart on myöntänyt itse haastaneensa ensin Ruutua, joten siinä siinä mielessä huikea temppu Ruudulta ja Melart sai mitä tilasi.
Hende:
Samoilla linjoilla Colyn kanssa. Kyykistyminen oli typerä temppu. Onneks ei sattunut mitään.
Mutta. Koska kyseessä oli Melart, jota henkilökohtaisesti en pidä ihmisenä, hymyilyttää lähinnä kaikki muu. Ruutu on Ruutu vaikka voissa paistais. Hienosti hoidettu yks idiootti boksiin. Ruudulla on kyllä tietynlainen show koko ajan menossa ja välillä vähän menee yli mutta täysin tuha sitä on mun mielestä kauheesti haukkua. Jos Ruutu pelais Tapparassa ni ois varmasti monen lempipelaaja. Tai yks lemppareista ainakin.
jukka823:
--- Lainaus käyttäjältä: Hende - Joulukuu 06, 2011, 14:29:45 ---Samoilla linjoilla Colyn kanssa. Kyykistyminen oli typerä temppu. Onneks ei sattunut mitään.
Mutta. Koska kyseessä oli Melart, jota henkilökohtaisesti en pidä ihmisenä, hymyilyttää lähinnä kaikki muu. Ruutu on Ruutu vaikka voissa paistais. Hienosti hoidettu yks idiootti boksiin. Ruudulla on kyllä tietynlainen show koko ajan menossa ja välillä vähän menee yli mutta täysin tuha sitä on mun mielestä kauheesti haukkua. Jos Ruutu pelais Tapparassa ni ois varmasti monen lempipelaaja. Tai yks lemppareista ainakin.
--- Lainaus päättyy ---
Onneksi ei pelaa Tapparassa. Kuuluisi edelleen mun vihatuimpiin pelaajiin ja uskon et monella muullakin..
Mahtaako asia mennä jonnekkin eteenpäin vai jäikö toi Ruudun kyykkiminen tohon?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta