Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Liigan kurinpito
GoTapparaGo:
Ottamatta kantaa Tyrväisen temppuun, niin tuo sakko on 100% liian suuri (ts. kaksinkertainen) siihen verrattuna mitä pelikielloista yleisesti tulee.
Kun pelaaja N.N saa x ottelua pelikieltoa, saa hän sakkoa (x / 120) * kausipalkka.
Nyt Tyrväiselle määrätty sakko on luokkaa (x / 60) * kausipalkka.
Siten sakon tulisi olla 50 % pienempi (ts. puolta pienempi) mitä on määrätty. Varmaan tähän tässä nyt vedotaan ensisijaisesti.
Aikamoinen virhe kurinpitäjältä, pitäisi tuollaiset päätökset lukea ainakin pariin kertaan ennen julkistamista.
KILO:
--- Lainaus käyttäjältä: GoTapparaGo - Marraskuu 21, 2015, 12:51:08 ---Ottamatta kantaa Tyrväisen temppuun, niin tuo sakko on 100% liian suuri (ts. kaksinkertainen) siihen verrattuna mitä pelikielloista yleisesti tulee.
Kun pelaaja N.N saa x ottelua pelikieltoa, saa hän sakkoa (x / 120) * kausipalkka.
Siten sakon tulisi olla 50 % pienempi (ts. puolta pienempi) mitä on määrätty. Varmaan tähän tässä nyt vedotaan ensisijaisesti.
Aikamoinen virhe kurinpitäjältä, pitäisi tuollaiset päätökset lukea ainakin pariin kertaan ennen julkistamista.
--- Lainaus päättyy ---
Ymmärrän, mitä kirjoitat, mutten ymmärrä mitä tarkoitat. Eikös jakaja nouse 120:sta 60:aan, jos saa toistamiseen pelikieltoa kauden aikana? Tämä oli Tyrväiselle toinen pelikielto tällä kaudella. Vai tarkoitatko, että se on nyt moraalisesti liian korkea? Vai onko lopullinen twisti se, että mä olen kassalla?
TJ:
--- Lainaus käyttäjältä: iceman - Marraskuu 21, 2015, 11:35:16 ---Kyllähän tästäkin "Case Tyrväisestä" soppa saadaan aikaiseksi vaikka väkisin... Ilmeisesti valitukseen sisältöä ei saisi julkistaa ennen käsittelyä, minkä Liiga on nyt tehnyt sivuillaan.
--- Lainaus ---Liiga erittelee verkkosivuillaan yksityiskohtaisesti Tyrväisen valituksen perusteluja ja seikkoja, johon Ilveksen hyökkääjä haluaa muutosta.
Oikeusturvalautakunnan sääntöjen mukaan valitukset eivät ole julkisia. Sääntöjen 17. pykälä sanoo, että asian käsittely ja valitusasiakirjat eivät ole julkisia, ellei lautakunta asianosaisten suostumuksella toisin päätä.
Lähde:IS
http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1448072114802.html
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Jos nyt unohtaa tunnepuolen ja miettii asiaa pelkästään järjellä, niin onhan tuo ehkä hieman epäasiallista, asiallisempaa olisi julkistaa valitus kokonaan päätöksen jälkeen, ainakin jos siitä seuraa tuomion muuttaminen.
Sitten taas jos ottaa tunteetkin mukaan, niin ihan hyvä vaan että Tyrskyä nyt vähän riepotellaan mediassa ja somessa.... ;D
PTS:
Kertoo aika karua kieltä pelaajasta, joka noin selvän tapauksen vuoksi edes viitsii valittaa omaa kohteluaan. Olisi vaan nyt tyytyväinen, ettei tullut enempää. Selkärankaa ei löydy nyt, mutta eihän sitä ole ikinä löytynyt kaukalossakaan.
GoTapparaGo:
--- Lainaus käyttäjältä: KILO - Marraskuu 21, 2015, 13:08:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: GoTapparaGo - Marraskuu 21, 2015, 12:51:08 ---Ottamatta kantaa Tyrväisen temppuun, niin tuo sakko on 100% liian suuri (ts. kaksinkertainen) siihen verrattuna mitä pelikielloista yleisesti tulee.
--- Lainaus päättyy ---
Ymmärrän, mitä kirjoitat, mutten ymmärrä mitä tarkoitat. Eikös jakaja nouse 120:sta 60:aan, jos saa toistamiseen pelikieltoa kauden aikana? Tämä oli Tyrväiselle toinen pelikielto tällä kaudella. Vai tarkoitatko, että se on nyt moraalisesti liian korkea? Vai onko lopullinen twisti se, että mä olen kassalla?
--- Lainaus päättyy ---
Pointtini on se, että sama linja joka pelaajan kohdalla. En tiedä onko tuollainen sääntö, että jakaja muuttuu toistuvasta rikkeestä. Jos näin on, niin sitten olen itse väärässä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta