Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Liigan kurinpito
ozzi:
Ajallisestihan tuo on kuukausi. Noh olen tyytyväinen, jotenkin odotin vähempää. Sakkoa lisäksi 15% kk-palkasta, tuo voi jo ottaa päähän Tyrväistäkin. Toivottavasti oppii mutta vähän epäilen...
toinen aalto:
--- Lainaus käyttäjältä: ozzi - Marraskuu 16, 2015, 15:46:41 ---Tyrväiselle 9 peliä.
http://liiga.fi/uutiset/2015/11/16/liigapelaajalle-yhdeksan-ottelun-pelikielto-katso-video
Mielestäni liian vähän.
--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestä kans liian vähän. Vaikka lähtee 15% kauden palkastakin, en usko että tää rotta vielä tällä muuttaa tapojaan
Keyman:
--- Lainaus käyttäjältä: ozzi - Marraskuu 16, 2015, 15:51:56 --- Sakkoa lisäksi 15% kk-palkasta, tuo voi jo ottaa päähän Tyrväistäkin.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole kuukausipalkasta vaan kausipalkasta, joten nyt puhutaan jo melko isosta summasta. Ihan oikein!
c-paaty:
--- Lainaus käyttäjältä: Tude - Marraskuu 16, 2015, 15:49:21 ---Yhdeksän peliä tuli. Riittääkö?
http://liiga.fi/uutiset/2015/11/16/liigapelaajalle-yhdeksan-ottelun-pelikielto-katso-video
--- Lainaus päättyy ---
"Tyrväiselle on määrätty pelikieltoa aiemmin Liigan kurinpitomenettelyssä kolmen edellisen kauden aikana kahdesti. Lisäksi Tyrväiselle on määrätty kuluvan kauden aikana kurinpitomenettelyssä pelikieltoa päähän kohdistuvasta taklauksesta (tapaus 4/2015–2016). Tyrväisen kurinpitohistoria huomioiden pelikieltoa ankaroitetaan kahdella (2) ottelulla."
Ei. Minun mielestä nämä toistuvat teot pitäisi saada pois. Kangella oli yksi vastaava taklaus 3 vuoden aikana ja sai yhden pelin extraa (2+1). Tyrväisellä kaksi vastaavaa tuomiota ja pelikieltoa 7+2 ottelua. Nämä pitäisi mennä suoraan kertoimilla. Kolmannella kerralla 7x3=21 peliä. Naurettavaa miten mitättömän lisäsanktion toistuvuudesta saa. Paljon suuremmista asioista kyse kuin pelaajien oikeusturvasta, ansioista yms. Ihmisen terveys aina etusijalla. Ja etenkin kun nämä sattuu aina samoille kavereille... (tämä ei ehkä kuulu tähän ketjuun)
Messi:
Jäämme odottelemaan sitä hetkeä, kun tämä kaveri ajaa jonkun hengiltä tai rullatuoliin. Vähällä selvisi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta