Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Liigan kurinpito

<< < (101/141) > >>

Naapuriseurasta:

--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Marraskuu 16, 2015, 14:11:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Virveliä kainaloon - Marraskuu 16, 2015, 14:09:55 ---Kangelle kolme, itse olisin antanut kaksi. Tyrväiselle odotin etukäteen kuutta peliä, mutta väh. kahdeksan olisin antanut, ja nyt näyttää siltä, että sieltä voi tulla kaksinumeroinen määrä pelejä.

--- Lainaus päättyy ---
Sama, kaksi itsekkin olisin antanut max 3.

--- Lainaus päättyy ---

Yhdenhän tuosta jo kärsinyt. Rikoksen uusijana tuli yksi lisää, joten ilman tammikuuta olisi selvinnyt kahdella ottelulla.

cace6969:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuriseurasta - Marraskuu 16, 2015, 14:13:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Marraskuu 16, 2015, 14:11:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Virveliä kainaloon - Marraskuu 16, 2015, 14:09:55 ---Kangelle kolme, itse olisin antanut kaksi. Tyrväiselle odotin etukäteen kuutta peliä, mutta väh. kahdeksan olisin antanut, ja nyt näyttää siltä, että sieltä voi tulla kaksinumeroinen määrä pelejä.

--- Lainaus päättyy ---
Sama, kaksi itsekkin olisin antanut max 3.

--- Lainaus päättyy ---

Yhdenhän tuosta jo kärsinyt. Rikoksen uusijana tuli yksi lisää, joten ilman tammikuuta olisi selvinnyt kahdella ottelulla.

--- Lainaus päättyy ---
Näin se varmasti menee.

S.T.:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuriseurasta - Marraskuu 16, 2015, 14:13:08 ---Yhdenhän tuosta jo kärsinyt. Rikoksen uusijana tuli yksi lisää, joten ilman tammikuuta olisi selvinnyt kahdella ottelulla.

--- Lainaus päättyy ---

Kankaanperä sai tammikuussa 1 ottelun pelikielon, kun taklasi Kukkosta päähän ja Kukkonen ei loukkaantunut. Ei ole linjassa Sampon rangaistukset.

axe:
Kyllä mua ihmetyttää se ylimääräinen yksi ottelu, että mistä se tähän tulee. Teko + seuraus pitäisi olla tasan se OR:n tuoma yksi peli (Liigan oman tuhatvuotsien linjan mukaan) ja siihen uusijan toinen peli. Kolmas tulee nyt jostain ilmasta, mahdollisesti sitten ehkä "pehmentämään" Tyrväisen saamaa superisoa kakkua.

ozzi:
Kolme on mielestäni ihan ok, kaksi oisin itse laittanut. Mutta mielestäni Tyrväiselle pitäisi jo olla sitten kaksinumeroinen... Odotellaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta