Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Liigan kurinpito
Luuseri:
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Marraskuu 14, 2015, 14:56:20 ---Kiitos linkistä. Jos joku vielä tuon näkemisen jälkeen ei ymmärrä miten vaarallisesta tilanteesta oli kyse, niin saa minun puolestani koittaa itse syöksyä pää edellä päin seinää.
--- Lainaus päättyy ---
Vihko pelasi tyhmästi ja hellästi tuli Kanki tilanteeseen. Ei ollut paha. Sä voit painua ymmärtämättömyytesi kanssa ...tuun täältä selittelemästä. Kun taas sitten se Haapalaan kohdistettu taklaus: kantola tulee kolmantena osapuolena puskista ja täydellä vauhdilla hakee vastapalloo. Näitä on nähty varsinkin takavuosina änärissä ja onneksi niihin on puututtu kovalla kädellä ja saatu vähenemään. Ilves on säälittävä, aina vaan.
cace6969:
--- Lainaus käyttäjältä: Luuseri - Marraskuu 14, 2015, 15:10:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Marraskuu 14, 2015, 14:56:20 ---Kiitos linkistä. Jos joku vielä tuon näkemisen jälkeen ei ymmärrä miten vaarallisesta tilanteesta oli kyse, niin saa minun puolestani koittaa itse syöksyä pää edellä päin seinää.
--- Lainaus päättyy ---
Vihko pelasi tyhmästi ja hellästi tuli Kanki tilanteeseen. Ei ollut paha. Sä voit painua ymmärtämättömyytesi kanssa ...tuun täältä selittelemästä. Kun taas sitten se Haapalaan kohdistettu taklaus: kantola tulee kolmantena osapuolena puskista ja täydellä vauhdilla hakee vastapalloo. Näitä on nähty varsinkin takavuosina änärissä ja onneksi niihin on puututtu kovalla kädellä ja saatu vähenemään. Ilves on säälittävä, aina vaan.
--- Lainaus päättyy ---
Toi Ilveksen touhu oli eilen sellasta, että ei oikein tiedä mitä helvettiä tuolla haetaan. Jotain joukkomyllyä seuraavaan peliin? Kantola tosiaan tuli ulkopuolelta ja haki Haapalaa. Onneks ei käyny mitään.
tomppa94:
Ei ilvestä voi kun vihata.
Miksa:
Mä voin kyllä laittaa ton liigapelaajan kypärän päähän ja hölkätä se päässä päin seinää, mutta siihen en suostuis, että joku hölkkää mun ohi ja samalla napauttaa kyynärpäällä leukaan. Sanonpahan vaan , että näissä kahessa on vähän eroo, vaikkei se Kankaanperästä viatonta teekkään.
cace6969:
--- Lainaus käyttäjältä: Miksa - Marraskuu 14, 2015, 15:47:26 ---Mä voin kyllä laittaa ton liigapelaajan kypärän päähän ja hölkätä se päässä päin seinää, mutta siihen en suostuis, että joku hölkkää mun ohi ja samalla napauttaa kyynärpäällä leukaan. Sanonpahan vaan , että näissä kahessa on vähän eroo, vaikkei se Kankaanperästä viatonta teekkään.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan noissa nyt aivan helvetillinen ero. Ensinäkin Kangen tilanne oli pelitilanne. Tyrväisen tilanne oli hyökkäys pelin ulkopuolella kiekottomaan pelaajaan. 1-2 peliä Kangelle ihan ok varmaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta