Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Liigan kurinpito

<< < (94/141) > >>

weedee:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Marraskuu 14, 2015, 01:08:07 ---Poliisiasia jo tuollainen teloitus. Eikös tuosta kuka vaan voi käydä tekemässä ilmoituksen? No joo ehkä ei viitsi. Toivottavasti Tyrväinen saa 10-20peliä pannaa ja Krisse pian kunnossa. Seuraavassa pelissä kun joskus Tyrväinen pelaa, niin olisi Kankaanperälle hommia. Nähtäis osaako tuo pelle puolustaa itseään, Kuuselalle ei annettu edes sitä mahdollisuutta.

--- Lainaus päättyy ---

Pimeitä katuja riittää... kuka vaa voi vahingossa törmätä päähän.

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Marraskuu 14, 2015, 00:41:55 ---Nostan vielä esiin Kankaanpään erittäin vaarallisen niskasta taklaaminen
--- Lainaus päättyy ---
???

tomppa94:
Pitäis alkaa tuleen pelaajalle ja jopa mahdollisesti seuralle sakkoja tämmösistä niin loppui tämmöset.

Nämä siis riippuen tilanteesta ja rangaistushistoriasta isommat sakot jne.

cace6969:
Törkeä täysin tietoinen ja raukkamainen hyökkäys kiekottomaan Kuuselaan. 10 peliä ei ole yhtään liikaa, koska historiaa samanlaisesta perseilystä. Olen myös sitä mieltä, että Tapparan täytyy jotenkin toteuttaa myös omia kurinpidollisia toimia seuraavassa paikallisessa, jos tämä pelle pelaa silloin.

coly:
Onko mulla liian vahvat värilasit vai mitä helvettiä se Bonsaksen siinä alussa teki? Tuus nyt "Naapuri" selvittää tää tilanne tyhmälle. Kun väität olleen ihme hänen selvinneen 2min. Mun mielestä oli jopa oikeusmurha antaa hänelle 2min.

Vaikka mä kuinka muistelen sitä Bonsa-Mustonen tilannetta, niin en tajua miteb Bonsaksen olisi tuon kontaktin häneen voinut välttää. Eiköhän 99% puolustajista olisi taklannut vastaan. Sitä en osaa sanoa osuko Mustosta päähän ja jos osui niin mikä. Mustonen ajoi röyhkeästi maalille ja pakki pelasi kuten kuuluukin. Kontaktia tuossa ei voinut välttää, se on fakta. Ja jos Bonsaksen taklasi päähän niin heitä mulle evidenssiä.

Eniten harmittaa ettei Karhunen vetänyt Tyrväistä raukkamaisen tempun jälkeen kilvellä päähän. Noronen on välillä pimahtanut, niin harmi ettei ole jengissä ja pelissä enään.

Huvittuneena jo valmiiksi odottellen kun Tyrväinen saa jonku pari peliä enemmän kuin Gratton ja Generous jotka kunnioitti toisiaan mitä hienoimmalla tavalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta