Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Liigan kurinpito
TJ:
--- Lainaus käyttäjältä: polvitaklaaja - Tammikuu 28, 2015, 22:38:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Tammikuu 28, 2015, 17:14:59 ---Ymmärrän kyllä edellämainitut seikat, mutta en sitä miten voidaan antaa jäähy tilanteesta jota tuomari ei edes näe. Tai jos näkee, niin miksi siihen reagoidaan vasta sitten kun jotain sattuu? Hyvänä esimerkkinä se kun Ässien Stafford murjoi Karjalaisen saikulle, eikä kukaan tuomari reagoinut mitenkään. Sitten vasta alettiin arpomaan jäähyjä kun Karjalainen oli maannut jo tovin jäässä. Miksei käsi noussut aikaisemmin, jos/kun rike kerta tapahtui ja huomattiin?
Siitä olen kuitenkin samaa mieltä, että pelaajien turvallisuus on etusijalla.
--- Lainaus päättyy ---
Vaikka tuomari ei näe itse rikettä voi hän pelin katkaista vihellyksellä jos pelaaja loukkaantuu. Eli jos jotain kentällä sattuu niin siihen varmasti reagoidaan.
Onko tuosta tilanteesta jälkeenpäin kerrottu että sitä ei kukaan nähnyt vai onko tämä vain oma spekulaatiota?
--- Lainaus päättyy ---
Enhän minä tiedä mitä ne tuomarit näkee ja mitä ei, mutta esim. edellämainitussa tapauksessa rike oli kyllä sen verran selvä että luulis pillin soineen/käden nousseen heti sen jälkeen, jos joku sen olis nähnyt, mutta niin ei kuitenkaan käynyt.
No, turha takertua yksittäiseen tapaukseen kun alkuperäinen pointti oli se, että filmaus kannattaa koska on todennäköisempää että saat joukkueellesi ylivoiman kun että joudut itse jäähylle.
polvitaklaaja:
--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Tammikuu 29, 2015, 10:24:11 ---Enhän minä tiedä mitä ne tuomarit näkee ja mitä ei, mutta esim. edellämainitussa tapauksessa rike oli kyllä sen verran selvä että luulis pillin soineen/käden nousseen heti sen jälkeen, jos joku sen olis nähnyt, mutta niin ei kuitenkaan käynyt.
No, turha takertua yksittäiseen tapaukseen kun alkuperäinen pointti oli se, että filmaus kannattaa koska on todennäköisempää että saat joukkueellesi ylivoiman kun että joudut itse jäähylle.
--- Lainaus päättyy ---
Filmaus on varmasti lajissa kuin lajissa omalle joukkueelle hyödyllinen "väline" niin kauan kunnes siitä jää kiinni. Rikoksen uusijat kyllä muistetaan ja osassa lajeja jopa rangaistaan vähän kovemmin.
TJ:
Jonne Virtanen on saanut pelikieltoa (ilmeisesti?) tappelustaan Josh Greenin kanssa Lukko - Tappara -pelissä. Onkohan Greenerillekin odotettavissa penalttia? Olikos Jonne tappelun aloittava osapuoli, vai alkoiko se "yksissä tuumin"?
http://www.suomikiekko.com/2015/02/lukon-nyrkkisankarille-kavi-kopelosti-pelikieltoon-kesken-vierasmatkan-onneks-enaa-4tuntii-jaljel/
Liigan sivuilla ei ainakaan vielä ole julkaistu kurinpitopäätöstä, niin vaikea sanoa onko tuo pelikielto tosiaan seurausta tuosta tappelusta vai jostain muusta.
KILO:
Virtaselle tuli kymppitili täyteen, muistelisin jostain lukeneeni. Mikä on Greenerin kymppitilin tilanne?
TJ:
--- Lainaus käyttäjältä: KILO KILO KILO - Helmikuu 09, 2015, 17:31:50 ---Virtaselle tuli kymppitili täyteen, muistelisin jostain lukeneeni. Mikä on Greenerin kymppitilin tilanne?
--- Lainaus päättyy ---
Enpäs muistanut koko kymppitili-hommaa, siitähän se johtuukin. Greenin kertymä on tällä hetkellä 2 (2 x 20min).
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta