Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Liigan kurinpito

<< < (56/141) > >>

JJ#76:
Mutta tuskin täyttyy tuo vahingoittamistarkoitus? Itse olen samaa mieltä kun Tikkanen, että Jerellä kiiltää kultakypärä silmissä, menossa Tuppuraista pysäyttämään.... Noh, päähän ja käsi ylhäällä kuitenkin!

KILO:
Liigan kurinpitäjä määräsi Karalahdelle neljän ottelun pelikiellon. | liiga.fi

Oli mielestäni vaikea tapaus käsitellä, mitä noita klippejä tilanteesta näin.

Manse-Fani:

--- Lainaus käyttäjältä: KILO KILO KILO - Syyskuu 23, 2013, 15:04:32 ---Liigan kurinpitäjä määräsi Karalahdelle neljän ottelun pelikiellon. | liiga.fi

Oli mielestäni vaikea tapaus käsitellä, mitä noita klippejä tilanteesta näin.

--- Lainaus päättyy ---

Ainakin ihan käsittämättömän lievällä tuomilla Karalahti tästä luikerteli. Tuplatkaan ei mielestäni olisi ollut vääryys. Niin suoraan kuuppaan tarkoituksellisesti kyllä helähtää.

Edit: Ainakin jos mietitään, että Nieminen sai kaksi peliä omastaan. Ei ole linjassa ei.

Tapparan näköinen mies:

--- Lainaus käyttäjältä: JJ#76 - Syyskuu 23, 2013, 13:28:08 ---Mutta tuskin täyttyy tuo vahingoittamistarkoitus? Itse olen samaa mieltä kun Tikkanen, että Jerellä kiiltää kultakypärä silmissä, menossa Tuppuraista pysäyttämään.... Noh, päähän ja käsi ylhäällä kuitenkin!

--- Lainaus päättyy ---

Ei missään tapauksessa... Tuppuraisella on kiekko vasta  siinä vaiheessa, kun Karalahti on jo kiinni Poukkulassa. Karalahti ei myöskään missään vaiheessa suuntaa kohti Tuppuraista (ilman, että olisi Poukkula välissä), tai tämän oletettua etenemissuuntaa. Jos arvasi jättösyötön, ja aikoi taklata Tuppuraista, kun tästä tulee kiekollinen, niin olisi pitänyt tehdä ihan erilaisia linjoja.

Kiekollista pelaajaa eli Poukkulaa kohti on menossa Karalahti koko ajan. Tikkanen nyt tapansa mukaan ei edes katso näitä tilanteita kunnolla, sössöttää vaan jotain tikitalkiaan.

Messi:
Olen lueskellut moneltakin eri foorumilta Karalahden tämänkertaista kohua. Monien mielestä kyseessä oli aivan puhdas taklaus. Samat tyypit ovat sitä mieltä, että Pohjois-Amerikassa tuo olisi ollut puhdas ja sen takia Ligaa ei kannata seurata vaan kannattaa katselle NHL pelejä sen sijaan, koska siellä saa pelata äijämäisesti. Kun sen sijaan Suomessa on taklaaminen lähes kiellettyä.
Tuossa linkki Pohois-Amerikan suhtautumiseen asiasta:

http://www.iltalehti.fi/smliiga/2013092417526413_sm.shtml

Joten kysymys kuuluu: näinköhän asianlaita on niin, kuin monet väittävät?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta