Äänestys

Kuinka Tappara-Lukko ratkeaa? (Lopputulos: 1-4)

Tappara voittaa varsinaisella peliajalla
12 (60%)
Tappara voittaa jatkoajalla
4 (20%)
Tappara voittaa voittolaukauskilpailussa
1 (5%)
Lukko voittaa varsinaisella peliajalla
2 (10%)
Lukko voittaa jatkoajalla
0 (0%)
Lukko voittaa voittolaukauskilpailussa
1 (5%)

Äänestäjiä yhteensä: 19

Äänestys päättynyt: Lokakuu 12, 2010, 17:32:46

Kirjoittaja Aihe: Tappara-Lukko 12.10.10  (Luettu 8722 kertaa)

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Tappara-Lukko 12.10.10
« Vastaus #30 : Lokakuu 14, 2010, 08:49:06 »
No joo, Salaattia ittekin moitin ihme pomppimisesta Lukko pelissä mutta tosiasia on sekin että pelejä tarvii Salaattikin päästäkseen pelikuntoon.
Eli turha marista täällä, suoritan siis mielipiteen vaihdoksen. Mutta on se vaan hyvä että on kaks maalivahtia :)

Onkohan harjoittelussa raskaampi vaihe kun tuo putki ei oikeen luista. Minusta ainakin pirun paljon kovempaa mentiin alun peleissä.

Poissa juti fan

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 424
  • Ja hermoissa ei ole mitään vikaa!
    • Profiili
Vs: Tappara-Lukko 12.10.10
« Vastaus #31 : Lokakuu 14, 2010, 10:16:30 »
Itsellä on ollut jo pari vuotta kovat odotukset Säterin Harrin suhteen. Mun mielestä ihan sille tasolle mitä olen odottanut Harri ei päässyt missään vaiheessa. Ehkä hetkittäin voittoputkessa, oliko tammikuun maissa viime vuonna. Hyvä maalivahti, mutta ei huippu. Torjuu hyvin mutta ei varsinaisesti ole torjunut voittoja Tapparalle. Onko joukkueen puolustustyöskentely antanut siihen mahdollisuuksia...ei viime kaudella ainakaan. Mut selkeästi tällä kaudella Niemisen Jani on ollut parempi, mitataan sitä nyt sitten miten vaan. Janin torjuntaprosentti 92,64 Harrin 88,76, niin on siinä selvä ero. Turha selitellä joukkueen tekemättömillä maaleilla. Tosin Harrin otanta on vielä pieni. Vain se 3 peliä.
Nämä tappiot Jypille ja Lukolle...en missään nimessä laittaisi minkään asennevamman piikkiin. Molemmat joukkueet vaan osasivat puolustaa Tapparan hyökkäykset niin pirun hyvin että paikoille ei päästy. Mun mielestä osittain taktinen juttu, mutta tunnustan etten ymmärrä taktiikoiden päälle niin paljoa että osaisin sanoa miten olisi päästy paremmin ja useammin maalintekoon.