Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Lukko 12.10.10

<< < (6/7) > >>

Karski:

--- Lainaus käyttäjältä: kapri - Lokakuu 13, 2010, 18:01:11 ---Voittoprosentti Säterillä tällä hetkellä tasan 0. Jotenkin tuntuu, että koko Tapparan joukkue palaa paremmin Niemisen ollessa maalissa.

--- Lainaus päättyy ---
No joo, tilastos on toki oikein, mutta sitä lienee turha tuijottaa. Tappara ei mun mielestä vielä oo yhtään peliä hävinny Säterin takia, joukkue on vaan pelannu niissä peleissä huonommin. Vai olisko esim Jyp-pelistä tai eilisestä tullut voitto mikäli Nieminen olis ollu maalissa? Hirvonen otti eilisestä pelistä aika paljon valmennuksen piikkiin...

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: Karski - Lokakuu 13, 2010, 20:50:46 ---Tappara ei mun mielestä vielä oo yhtään peliä hävinny Säterin takia, joukkue on vaan pelannu niissä peleissä huonommin.

--- Lainaus päättyy ---

Niin, Tappara on tehnyt Säterin peleissä itse keskimäärin 1,33 maalia. Yhdellä tai kahdella tehdyllä maalilla voittaminen on tunnetusti hurjan vaikeaa. Niemisen peleissä muu joukkuekin on tukenut tekemällä 3,63 maalia per matsi.

Stuge:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Lokakuu 13, 2010, 21:24:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Karski - Lokakuu 13, 2010, 20:50:46 ---Tappara ei mun mielestä vielä oo yhtään peliä hävinny Säterin takia, joukkue on vaan pelannu niissä peleissä huonommin.

--- Lainaus päättyy ---

Niin, Tappara on tehnyt Säterin peleissä itse keskimäärin 1,33 maalia. Yhdellä tai kahdella tehdyllä maalilla voittaminen on tunnetusti hurjan vaikeaa. Niemisen peleissä muu joukkuekin on tukenut tekemällä 3,63 maalia per matsi.

--- Lainaus päättyy ---
Mutta tätä onkin syytä mielestäni miettiä, että mistä heikko maalinteko säterin ollessa maalissa johtuu. Mitään ottamatta Säteriltä pois, jotenkin vaan tuntuu siltä että koko joukkue pelaa paremmalla itseluottamuksella Niemisen ollessa maalissa, näin ainakin minun silmiini on toistaiseksi näyttänyt. Niemisellä on hyvä draivi päällä ja sen ovat huomanneet muutkin. Toki sekin on totta että Säterille pitää hakea sitä hyvää tatsia myöskin peluuttamisen kautta, mutta nyt kun on tällainen "heikompi" jakso taas menossa niin olisi fiksua peluuttaa parempaa maalivahtia, joka kuitenkin on tässä vaiheessa Nieminen. Mutta toki asioissa on aina puolensa..

jtv:

--- Lainaus käyttäjältä: Stuge - Lokakuu 13, 2010, 21:41:29 ---Mutta tätä onkin syytä mielestäni miettiä, että mistä heikko maalinteko säterin ollessa maalissa johtuu.
--- Lainaus päättyy ---

Voisin sanoa aika varmasti, että kolmesta pelatusta pelistä. Näin pienellä otannalla saadaan keksittyä hyvinkin mielenkiintoisia tilastoja ja syy-seuraussuhteita, yhtä lailla tappioputken alkamisen voidaan nähdä alkaneen Honkasen tappelusta ja sen aiheuttamasta ilmeisestä järkytyksestä joukkueelle.

Podolski:
Joo siis mun mielestä ny spekuloidaan aivan liikaa maalivahti tilannetta. Säteri pelannu kolme peliä:

Pelicans: Kotiavaus joka varmasti sytytti joukkueen sekä Tapparan pelin huonous joka näky jo edellisessä ottelussa TPS vastaan.
Jyp: Liigan kovin joukkue.
Lukko: Todella kova nippu kans.

Jotenkin musta tuntuu että moni sai vähän väärän kuvan Tapparan hienosta alusta. Kovin monen jengin peli ei ollu valmista (Lukko oiva esimerkki). Jos vaan annettais aikaa eikä tehtäis hätäsiä johtopäätöksiä KOLMEN pelatun pelin jälkeen yhdestä maalivahdista. Säterin ylimielisyyteen en jaksa uskoa paskan vertaa. Se jos jokin on todella tuulesta temmattua. Se että joukkue tekee huonosti maaleja Säterin ollessa maalilla on kans täyttä sontaa. Miten se Säteri siihen vaikuttaa että kaverit ei saa sisää?? Vai luuletteko oikeesti että Pekkala miettii tyhjän maalin ollessa edessä: "Kyllä mun on pakko laittaa sisää jos Säteri sattuuki päästää yhen".

Muutenkin huvittavaa nähdä miten kaikki ny reagoi kun Harri on hävinny pelejä. Kauden alussa kun Hattu päästi aina sen yhen helpon, sai täällä lukee monta kommenttia jossa luki tyylii: "Tulee kyllä ikävä Salaattia". Nyt homma ihan toisinpäin ja näin lyhyessä ajassa. Ajatelkaa ihmiset.

Ps. Sori off-topic

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta