Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rauli Urama - Tapparan päävalmentaja 2006-08

<< < (15/114) > >>

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: oltzi - Huhtikuu 29, 2006, 18:26:32 ---nyt tappara virhe liikkeen maailman turhin hankinta sama brian white viime vuonna siinä meni tappara tulevaisuus ketuille pleijareihin ei mahkuja harmi sinänsä

--- Lainaus päättyy ---

Anteeksi, mutta voisiko joku selittää minulle, joka olen vain ymmärtämätön ilvesläinen, että mitä tässä viestissä yritetään sanoa. Oma veikkaukseni on, että pyydetään poistumislupaa palstalta.

Ljpp:
No, jos oltzi on alottanut vapun vähän tuhdimmin... ja sit takas asiaan.

karsson:

--- Lainaus käyttäjältä: oltzi - Huhtikuu 29, 2006, 18:26:32 ---nyt tappara virhe liikkeen maailman turhin hankinta sama brian white viime vuonna siinä meni tappara tulevaisuus ketuille pleijareihin ei mahkuja harmi sinänsä

--- Lainaus päättyy ---
Tappara teki nyt virheliikkeen. Maailman turhin hankinta. Niin kuin Brian White viime vuonna. Siinä meni Tapparan tulevaisuus ketuille, pleijareihin ei mahkuja. Harmi sinänsä.
Olisko se jotenkin noin? Muistutan taas lukihäiriön mahdollisuudesta ennen kuin kirjoittaja heti tyrmätään.

vanhus:
Yö on nukuttu ja jonkin verran helpottaa. Ei kuitenkaan paljon vaikka aamulehti koitti uskoa valaa. Luin ton Sihvosenkin jutun, ja vaikken paljon äijää minään pidä niin voi olla oikeessa. Uraman ainoo näyttö on tuuliviirimäisenä kakkosena keekoilusta. Saarinenkin oli kokenut ja kannuksensa hankkinut vakke tullessaan tähän verrattuna.

Sitten aloin miettimään Leinosen näyttöjä. Onko niitä oikeestaan ollenkaan ellei oteta Rautakorven hankintaa lukuun. Leinosen kaudet ilman Rautakorpee on ollut enempi tai vähempi surkeita. Vieläkin veikkaan ettei ens kausi tee poikkeusta. Valitettavasti. Jos ja kun Rautakorven ja Leinosen väliltä sillat palo lopullisesti eikä näkysällä ole kun Rautakorpi joka saa Tapparan menestymään, niin herää kysymys palloileeko Leinonen toimistolla ikuisesti. Jos Urama epäonnistuu niin kuin minä ja moni muukin pelkää niin saako Leinone silti edelleen jatkaa? Toivotaan ettei ole ens vuonna tarpeellinen kysymys, mutta jos on niin vastaisin ei.

tapsa34:
Urama puheli uutisissa senlaisia juttuja joita minä ainakin halusin kuulla. En ole sekuntiakaan hänen valmentavan joukkueen nähnyt pelaavan, mutta jotain 18-v. mitalejakin on aika vaikea saada. ainakin nuoria hän siis saa sitoutumaan joukkueeseen. Vaikuttaa voimakastahtoiselta ja kunnianhimoiselta valmentajalta. Rautakorven apuna on nähnyt miten joukkueen saa fyysisesti kuntoon. Erityisesti tykkäsin siitä mitä hän sanoi hyökkäyspelistä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta