Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rauli Urama - Tapparan päävalmentaja 2006-08

<< < (12/114) > >>

SPL:
Minulla on aika selkeä kuva, että pyritään pelaamaan kiekolla, eikä siitä luovuta vapaaehtoisesti oikeastaan millään ennen kuin se on maalissa. Kiekon hallinta ja siihen liittyvä syöttöpaikkojen tarjontapelaaminen, kun se tehdään riittävän hyvin ja huolellisesti, niin uskon että sillä nykypäivänä maalipaikkojen luominen on maksimaalista. Se keskialueella odottaminen ja vastaiskuihin perustaminen alkaa mielestäni olla jo ohi. Joskus peli on nopeata, joskus se on hidasta, mutta itse rakentamalla luodaan paikat, ei pelkästään kaverin virheitä kyttäämällä. Kuullostaa hyvältä.

Hemuli:
Eipä etukäteisarvioissa maistunut ei, mutta nyt kun nimet on paperissa, niin pulinat pois. Rauli antakoon näyttönsä ensin ja taustalla ollaan tukena. Nyt vaan Kummelimiesten sanoin: "Näyttö päälle!".

Tosin, aina voidaan spekuloida sillä, voiko huippujoukkueen perämies olla kokemattomasta päästä harjoittelemassa, varsinkin, kun aika kovat tavoitteet viime vuonna laskettiin julki. Jos pahin vaihtoehto tapahtuu, niin kolme vuotta kymmenestä on jo mennyt ilman mitään menestystä.

Ristin kaikki raajani, jotta Tappara Raulin johdolla menestyy. Let the season begin! (enää vaivaiset 4 kk cuppiin...)

Skeletor:
Tämä on ihan selvää ennustusta ja kohtaloa. Tänään allekirjoittaneelle ei jostain syystä tullu Urheilulehteä, vaan Posti tai joku muu taho on kämmännyt. Mutta tähän on selkeä selitys: Uraman haukkuminen kauden flopiksi!

Jatkoajalla eräs Lukko-tietäjä kertoo seuraavaa: "Ikävänä puolena on ainakin se että sen verran mitä itse olen Lukon parin viimekauden miesten juttuja kuullut, on Uramalla ollut suurensuuria vaikeuksia auktoriteettinsa kanssa pelaajien silmissä. Sitä nyt on kuitenkin jostain hankittava." Toivottavasti tämä ei ole ongelma, vaan Urama on todellakin PÄÄVALMENTAJA, jolla on omia toteuttamiskelpoisia ajatuksia....

Kaikki tuki Uramalle ja ensi kauden Tapparalle. Huikeat lähiajat tulossa. Jääkiekon MM, Jalkapallon MM, Uraman Tappara Tampere Cupissa....

Löki:
Ihmettelen minkälaista kritiikkiä Tapparan uusi valmentaja on saanut vaikka ei ole ollut kuin 8 tuntia päävalmentajana.Kritiikin paikka on sitten talvella jos yleensä on aihetta. Mielestäni Tapparan johdolta erittäin pätevä ja rohkea teko.Saadaan ainakin uutta verta valmentaja rintamalle.
Ei se kokeneenkaan valmentajan palkkaaminen aina menestystä tuo esim.Jortikan viime kausi.
Annetaan Uramalle ja joukkueelle työrauha näin vapun kunniaksi.

Betonileuka:
Se mikä ainakin tuntuu hyvältä, esim Dufvan peruuttelu- ja kyttäystaktiikoihin verrattuna, on että Urama yrittää ajaa aktiivista pelitapaa sisään. Nähtäväksi jää miten päävalmentajana liigatasolla "keltanokka" tässä onnistuu... Tuloksia ei välttämättä heti ekan kauden jälkeen tule...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta