Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rauli Urama - Tapparan päävalmentaja 2006-08

<< < (99/114) > >>

Desperado:
Ralehan sanoi tässä joku aika sitten :"Jos ei pois potkita". Eli halua oli jatkaa Tapparassa.
Eli pitääkö tulkita,että Rale potkittin pois? Itse olen sitä mieltä,että Rale halusi päättää itse enemmän ainakin pelaajahankinnoista. Näen asian itse sillain ,että omaa työtä on vaikea tehdä täysin omalla tavalla jos saa jonkun muun hankkimat palikat käteen. Ralehan halusi lähes kaikki viime kauden jälkeen muualle lähteneet pelaajat pitää. Tarjosiko Leinonen yhdellekään edes sinnepäin olevaa kilpailukykyistä sopimusta? Epäilen. Tosin, kyllä Mikki onnistu tänä vuona hyvin lähinnä Benny,Tillu,Anssi,Jori ovat loistavia hankintoja. Ymmärtäähän Leinosen tavan,jos rahaa ei ole mistä helvetista sitä sitten repii. Ja toisaalta Rale tuntuu olevan mies jolla on kunnianhimoa ja tietty visio,ja jos joku tarjoaa puitteet siihen niin sinne sitten. Tosin eihän vielä ole tietoa missä Rale seuraavaksi duunaa.
Mitä johonkin projektiin tulee niin se kusi jo viime kauden jälkeen.
Ralessa on munaa. Ota Leinonen riskejä ne kuuluu bisnekseen ja bisnes kovenee joka vuosi.Niemenomaan riskejä joita itse et allekirjoita mutta joku muu näkee asian toisin.
Eli näin Mikki potkaisi Ralea.

Ansku:

--- Lainaus käyttäjältä: Desperado - Tammikuu 03, 2008, 23:28:45 ---Ralehan sanoi tässä joku aika sitten :"Jos ei pois potkita". Eli halua oli jatkaa Tapparassa.
Eli pitääkö tulkita,että Rale potkittin pois?

--- Lainaus päättyy ---

Ainakin jossain haastattelussa Leinonen sano että olis halunnu Rale jäävän,mutta hän halusi itse lähteä. Että ei potkittu ulos.

Desperado:
Joo niin Leinonen sanoi.

Mutta lähinnä ajattelin näin, Leinonen sanoi Ralelle tee poika näin ja valmenna.
Johon Rale ei ollut tyytyväinen ja halusi uudistuksia.(lähinnä tulee mieleen pelaajapolitiikka) No palkka oli varmaan yksi tekijä,mutta en millään jaksa uskoa että suurin tekijä vielä tällä päävalmentajan kokemuksella.Jollei sitten joku maksa selvästi parempaa liksaa eli pirun paljon.
Ihmisten kemiat ja erilaiset näkemykset on usein taustalla. Rale vaati,Mikki ei suostunut.No mitä näitä enempää miettii.
Se on sama mitä kulloinkin luetaan ja kuullaan,todelliset syyt tietää kyseiset herrat.


hammer:
Täytyy toivoa,että Uraman motivaatio riittää loppukauden valmentamiseen mahdollisimman hyvään suoritukseen pudotuspeleissä vaikka jää kuitenkin hänen ratkaisustaan karvas maku.Osasyy voi myös olla,että ei päästy sopimukseen palkasta kun on onnistunut tehtävässään ja sen perusteella vaatinut lisää liksaa sen verran ettei Tapparalla mahdollisuutta maksaa vaadittua tai korotettua palkkaa.

demonmixu:
Tän päivän aamulehdessä oli kirjoitus juha juujärvestä ja samssa kirjoituskessa mainittiin myös ralen siirtyminen raumalle. Sen mitä itse kuulin niin sopimus purettiin molemmilta puolilta vaikkakin rale sanoi ettei lähtis jos ei pois potkita ja leinonen et olis halunnut pitää ralen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta