Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rauli Urama - Tapparan päävalmentaja 2006-08

<< < (98/114) > >>

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: Jude70 - Tammikuu 03, 2008, 16:21:40 ---Se on myös mielenkiintoinen seikka, että Rale ei tosiaan ole ensimmäinen ns. "projektivalmentaja" joka jättää Tapparassa hommat tavallaan kesken...ehkä pelkkää sattumaa mutta silti...
--- Lainaus päättyy ---

Kukas muu projektivalmentaja on jättänyt Tapparan kesken kaiken?. Rautakorven viimeistä lähtöä en nimelläkään kutsuisi projektin kesken jättämiseksi, tuolloin "projekti" oli hyvällä joukkueella suoraa menestystä, kun taas 2000-luvun alussa joukkuetta rakennettiin kypsästi kohti mestaruutta.

Itse uskon että emme menetä Uraman lähdössä mitään, päinvastoin.

Mac:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Tammikuu 03, 2008, 16:59:30 ---Itse uskon että emme menetä Uraman lähdössä mitään, päinvastoin.

--- Lainaus päättyy ---

Mä taas uskon, että me menetetään tässä hyvä valmentaja. Eri asia tietysti on, tuleeko parempi tilalle. Pelkäänpä, ettei. Sen näkee myöhemmin. Itse olisin mieluusti jatkanut Uramalla, mutta ymmärrän hänen päätöksensä täysin, jos ja kun hän Lukkoon menee. Toivottavasti saadaan huippumies tilalle. Mullakin yksi lempiehdokkaista on Ismo "Ika" Lehtonen.


--- Lainaus käyttäjältä: Esa.K - Tammikuu 03, 2008, 14:00:40 ---Ihmettelen kyllä suuresti mikä saa miehen Tapparan jättämään? Sai ansaitsemansa näyttöpaikan ja hoiti sen kyllä hyvin, mutta ei loppuun asti. Mikä siinä on kun kaikki ns. projekti valmentajat jättävät seuran kesken kaiken?

--- Lainaus päättyy ---

Uramahan valmensi kakkos- tai kolmosvalmentajana Lukossa monta vuotta. Tietääkseni on tainnut asua Raumalla kuusivuotiaasta lähtien, joten kyllä Uraman sydän sykkii melko varmasti Lukolle. Näiden lisäksi hänellä on tietääkseni asunto rakentumassa Raumalle (Tosin oliko ennen sopimusta Raumalle? Jaa-a...) ja veikkaan, että suurin osa Uraman läheisistä asuu sillä seudulla. Lisäksi tiedossa lienee isompi palkka kuin tällä kaudella, ja kenties isompi kuin mitä Tappara olisi tarjonnut.

Jos Urama Lukkoon menee, luulen että ei onnistu niin hyvin kuin meillä. Toivottavasti saa kuitenkin parempaa potkua kuin Toivola.

Ajatelkaapa asiaa vaikka toisinpäin, jos ei aukene Uraman Tapparassa (toistaiseksi) lopettamisen syyt. Itse tamperelaisena Lukkoon, mahdollisuus valmentaa Tapparassa (paremmalla palkalla?)... Niinpä niin. :)

Toivon Uramalle hyvää jatkoa, paitsi jos menee Ilvekseen tai pääkaupunkiseudulle. :P

Jasu76:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Tammikuu 03, 2008, 16:59:30 ---Itse uskon että emme menetä Uraman lähdössä mitään, päinvastoin.

--- Lainaus päättyy ---

Varmistakaapa joku, mutta sellanen pieni nyanssi on jäänyt mieleen, että jossakin haastattelussa joku tapparan pelaaja totesi syöneensä liikaa kinkkua kun rasvaprosentti kisassa hävisi toiselle tuloksella noin 11,5 vs. 11,3. Hyvänen aika, noillahan oltaisiin jo lähellä Rautakorven rasveryhmää, joten onkohan tuo treeni sittenkään ollut Uraman aikana tarpeeksi laadukasta/tehokasta? Rautakorpihan mainitsi mm. lukon olleen aivan sysipaskassa kunnossa kun Ikan/Ralen jälkeen sinne meni valmentamaan.

Ljpp:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu76 - Tammikuu 03, 2008, 18:37:08 --- rasvaprosentti kisassa hävisi toiselle tuloksella noin 11,5 vs. 11,3. Hyvänen aika, noillahan oltaisiin jo lähellä Rautakorven rasveryhmää
--- Lainaus päättyy ---

Kiekko-lehden mukaan nuorten maajoukkueen keskimääräinen rasvaprosentti pyörii noin 12% tienoolla. Jääkiekkoilussa kohtalaisesta rasvaprosentista on hyötyä, sillä se pienentää loukkaantumisriskiä.

Fabio:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Tammikuu 03, 2008, 20:29:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jasu76 - Tammikuu 03, 2008, 18:37:08 --- rasvaprosentti kisassa hävisi toiselle tuloksella noin 11,5 vs. 11,3. Hyvänen aika, noillahan oltaisiin jo lähellä Rautakorven rasveryhmää
--- Lainaus päättyy ---

Kiekko-lehden mukaan nuorten maajoukkueen keskimääräinen rasvaprosentti pyörii noin 12% tienoolla. Jääkiekkoilussa kohtalaisesta rasvaprosentista on hyötyä, sillä se pienentää loukkaantumisriskiä.

--- Lainaus päättyy ---

Rasvasta ei kyllä ole hyötyä jääkiekossa, eikä varmaan missään muussakaan lajissa sumopainia lukuunottamatta. Ylimääräinen paino pois, niin putki kulkee ja jaksaa painaa pidempään. Kyllä sen eron huomaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta