Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rauli Urama - Tapparan päävalmentaja 2006-08

<< < (93/114) > >>

Wille:
Uramahan totesi jo aiemmin, että haluaisi takaisin juniorikiekkoon mukaan, sillä siellä voi tehdä yksilövalmennusta enemmän.

DD68:




     No ei se todellakaan mene noin. Optiot sovitaan aina sopimuskohtaisesti. ;D
 

         

DD68:
Siis hauska palsta, mutta tää on hauskimpia: No ei se todellakaan mene noin. Optiot sovitaan aina sopimuskohtaisesti. Keyman on ytimessä!!

Luuseri:

--- Lainaus käyttäjältä: Patu - Joulukuu 29, 2007, 10:28:15 ---Laivalla Rale puhui aika katkeraan sävyyn koko sm-liigan systeemistä. Kertoi mm. tämän kahden vuoden pestin tappaneen "rakkauden lajiin" lähes kokonaan. Syyt jääkoon itse kunkin pääteltäviksi. Oli vahvasti sitä mieltä, ettei ensikaudella olisi vastuuvalmentajan pallilla missään. Saas nähdä.

--- Lainaus päättyy ---

Enpä minä osaa tuota itse päätellä ja kuitenkin asia kovasti kiinnostaisi. Miksi Urama on niin pettynyt systeemiin että jättää hyvin sujuneen työn kesken? Mikä tässä  on takana, kertokaa jos joku tietää. Siis koko sm-liiga on mätä, vai mitä tästä pitäisi ajatella.. tuomarityöskentely, rikkaiden ylivalta.. päättävät elimet?

jjms:
Toivottavasti tämä Uraman lähtö ei vaikuta Tapparan esityksiin tälläkaudella, se vasta v*tuttaisikin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta