Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rauli Urama - Tapparan päävalmentaja 2006-08

<< < (85/114) > >>

Keyman:

--- Lainaus käyttäjältä: hardflip - Joulukuu 22, 2007, 23:24:15 ---kiitosta pitää antaa ja hattua nostetaan Raulille kun tavataan. Eikö?
--- Lainaus päättyy ---

Kiitoksen voi sanoa, mutta hattua en nosta, jos herra päättää lähteä tässä vaiheessa. Uramalle annettiin päävalmentajan tehtävät hopeatarjottimella, vaikka "oikea" paikka olisi ollut A-junnukoutsina. Jos Urama kiittää tämän jälkeen lähtemällä kesken projektin niin tottakai se ottaa kirvesrintaista kannattajaa päähän.

Fanilla on "oikeus" olla mitä mieltä tahansa. Minulle jää Uramasta huono maku, jos ura jatkuu ensi kaudella muualla kuin Tapparassa. Näin se vaan menee.

Toivottavasti Rale tekee oikean päätöksen, solmii parivuotisen jatkosopimuksen ja tekee sydämensä pohjasta kaikki Tapparan menestyksen eteen.

maqpie:
Mitä kiitoksia pitää antaa jos ei ole syytä. Kiitokset annetaan sitten jos ollaan tällä kaudella välierissä yms. Aivan sama mitä runkosarjassa tapahtuu jos jäädän ekalla kiekalle plaijareissa.  Lempäälän opein ens kaudella ja paljas suomalais hymy lukon tulevalle valmentajalle kuka hän nyt onkaan......

veka3:
Noh jokainen tekee omat johtopäätökset.. Mä oon sitä mieltä et Urama jättää kesken projektin
jos ens kaudella ei oo Tapparan valmentaja.

Jokainen voi miettiä asioita ja laittaa asioita arvojärjestykseen..
Rahaa tarvii joka ukko.. Mut täl vkol mä laitoin etusijal hyvät työtoverit,vaik kilpaileva firma
tarjos parempaa liksaa..

R.Uramaa en tunne henk kohtaisesti,mut oon saaanut sellasen käsityksen ettei jättäis
hommia kesken.Oli Ralen päätös mikä vaan,ni mä ihmettelen mikä kiire sil ois lukkoon mennä..?

Ehtiihän sinne!
Rale jatkaa Tapparassa.

Cissboll:
Veikkaan että Uramalle on tarjottu ainakin 50% palkankorotusta Raumalta.Esimerkiksi jos mulle tarjottais n.puolet enemmän palkkaa jostain muualta,niin en kyllä miettisi kahta kertaa.No niin viisastelut sikseen.

Raulilla kyllä kävi semmonen munkki kun Rautakorpi lähti muualle hommiin,että vois sen verran kunnioittaa Leinosta sekä muita Tapparalaisia ja pistäis vaan siihen paperiin nimen alle ja hoitais homman loppuun.

Raumalle sitten kun on parit mitalit kaulassa.....

kuusysi:
Lempäälästä tulleen tiedon mukaan ei jatka Urama Tapparassa. Tämä erään valmentajan  kommentti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta