Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rauli Urama - Tapparan päävalmentaja 2006-08

<< < (82/114) > >>

Mailman:
Lähdettä en voi mainita, kun sellaista ei ole. Aika lailla saletti olen, että Uramaakin nuorempi mies nähdään ensi kaudella Tapparan puikoissa. Tarkoitan Juha Juujärveä, jolle ilmeisen tarkoituksellisesti haluttiin saada kasvunpaikka valmentajana LeKissä.

Eikä ehkä ollenkaan huono vaihtoehto.

janneojanenonjumala:
Edelleen ihmetyttää tämä lähes varma tieto Lukkoon menosta. IS-veikkaajan huhuarvo on tunnetusti erityisen alhainen ja kukaan tunnettu lounaisrannikkolainen jatkoajan kirjoittelija ei ole asiaa uutisoinut, siis ne joiden tarinat ovat yleensä paikkaansapitäviä.
Kyllä se nähdään minne menee jos menee, mutta Veikkaajaan en kyllä usko tässäkään asiassa pätkääkään.

Andy:
Kyllä veikkaaja aika hyvin on noissa huhuissaan osunut, selkeästi jotakin sisäpiirin tietoa heillä.

maqpie:

--- Lainaus käyttäjältä: Mailman - Joulukuu 17, 2007, 18:01:22 ---Lähdettä en voi mainita, kun sellaista ei ole. Aika lailla saletti olen, että Uramaakin nuorempi mies nähdään ensi kaudella Tapparan puikoissa. Tarkoitan Juha Juujärveä, jolle ilmeisen tarkoituksellisesti haluttiin saada kasvunpaikka valmentaja LeKissä.

Eikä ehkä ollenkaan huono vaihtoehto.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa tietoa näyttää minun taikapalloni uudesta valmentajasta. Luulisi Saarista rupeavan nyppii moinen toiminta..

Hemuli:
No niin, toisaalta omalla tapaa miellyttävä uutinen: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1468201

Tässä vaiheessa, jos jonkinlaista toivelistaa näin joulun alla pukille värkkäisi, olisi se jotain tälläistä:

1. Rauli Urama

...hemmetisti tyhjää...

47. Ismo Lehkonen

...vähän väliä...

51. Hannu Aravirta (soppari on jo, mutta noin niinku henkilönä)

...aika perkeleesti tyhjää...

...eikä vieläkään mitään...

10092734. Oikeastaan aivan sama, ********* joka tapauksessa (miks vitussa sellainen yleinen välimerkki kuin ***** pitää sensuroida ******* saatana, typerää vittuilua)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta