Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rauli Urama - Tapparan päävalmentaja 2006-08

<< < (61/114) > >>

tapsa34:
Vaikuttaa erittäin toimivalta tuo Uraman harjoituskauden ohjelma. Siinä haetaan hyvin nostetta nuorille ja joillekkin tulevaisuuden pelaajille. Osaksi hämmästytti tuo pelien ja harjoituksen suhde ennen kautta. Mutta pelaamallahan sitä lajia oppii ehkä parhaiten ja tulee ihan konkreettisia tilanteita joissa tulisi toimia oikein. Odotan mielenkiinnolla pitsiturnausta sekä uusia pelaajia jäällä. Tuntuu että nyt meillä on liikkeellä joukkue jossa kaikki ovat motivoituneita pelaamaan Tapparalle.

art:
Urama heittää tappara.fi:ssä taas aivan pehmoisia:

"Pelityylistä ei tingitä. Se on meidän iso motto, että pelataan sille tyylille uskollisena vaikkei se aina kantaisi. Koska jossain vaiheessa se alkaa kantaa, se on ihan varma. Sen verran meillä on lahjakkuutta. Me ei lähdetä poukkoilemaan sinne tänne sen takia, että saataisiin yksi piste lisää jostain ja samalla romutettaisiin sitä työtä mitä ollaan tehty."

Ei näin. Urama luulee edelleen olevansa Ipassa, jossa tyyli menee tuloksen edelle. Hiuksista ******* vaan. Tää on jo nähty.

Mac:

--- Lainaus käyttäjältä: art - Kesäkuu 25, 2007, 15:02:28 ---Urama heittää tappara.fi:ssä taas aivan pehmoisia:

"Pelityylistä ei tingitä. Se on meidän iso motto, että pelataan sille tyylille uskollisena vaikkei se aina kantaisi. Koska jossain vaiheessa se alkaa kantaa, se on ihan varma. Sen verran meillä on lahjakkuutta. Me ei lähdetä poukkoilemaan sinne tänne sen takia, että saataisiin yksi piste lisää jostain ja samalla romutettaisiin sitä työtä mitä ollaan tehty."

Ei näin. Urama luulee edelleen olevansa Ipassa, jossa tyyli menee tuloksen edelle. Hiuksista ******* vaan. Tää on jo nähty.

--- Lainaus päättyy ---

Oma pelityyli kannattaa ilman muuta mun mielestä lanseerata. Jos se on taitokiekko meillä, niin hyvä niin kun senttereitä ja entisiä senttereitä (= käsiä) riittää. Miksei? Niin kuin Urama sanoi, ja niin minäkin uskon, jossain vaiheessa se alkaa kantaa. Ei mun mielestä ollenkaan ihan pehmosia Uraman jutut.

le Magnifique:
Art:n tekstistä voisi vetää sen johtopäätöksen, että nyt on tultu huutelemaan vieraisiin pöytiin.
Viime kauden aikana arvostukseni Uramaa kohtaan nousi paljon. Nyt tämä pehmoinen kommentti vain lisää arvostustani entisestään. Näin sitä pitää, tämä on minun Tappara. Omaan pelisysteemiin pitää luottaa. Ja kun se vielä on niin kaunista ja hyökkäävää, sekä antaa mahdollisuuden toteuttaa itseään, ei minulla ole mitään sitä vastaan. Pitkässä juoksussa ne yksittäiset pistemenetykset eivät häiritse. Hyvä menestys ei ole kaukana, kun yhdistetään Tapparan kokoonpano ja pelitapa.
Kiitos Rale.

Manse-Fani:

--- Lainaus käyttäjältä: le Magnifique - Kesäkuu 25, 2007, 18:51:19 ---Art:n tekstistä voisi vetää sen johtopäätöksen, että nyt on tultu huutelemaan vieraisiin pöytiin.
Viime kauden aikana arvostukseni Uramaa kohtaan nousi paljon. Nyt tämä pehmoinen kommentti vain lisää arvostustani entisestään. Näin sitä pitää, tämä on minun Tappara. Omaan pelisysteemiin pitää luottaa. Ja kun se vielä on niin kaunista ja hyökkäävää, sekä antaa mahdollisuuden toteuttaa itseään, ei minulla ole mitään sitä vastaan. Pitkässä juoksussa ne yksittäiset pistemenetykset eivät häiritse. Hyvä menestys ei ole kaukana, kun yhdistetään Tapparan kokoonpano ja pelitapa.
Kiitos Rale.
--- Lainaus päättyy ---

Tähän yhdyn kyllä 100%. Rale todisti viime kaudella, että kunhan saadaan palaset loksahtamaan paikalleen ja pelaajat omaksuvat Uraman uuden pelisysteemin, niin jälki on parhaimmillaan erinomaista. Eikä siihen mennyt alkukaudesta kuin pari kolme hassua peliä, kun puolustus ja hyökkäys alkoivat toimia samoilla aivoilla. Tämä on myös minun Tappara. Viime kauden tapparaa oli todellakin ilo seurata, alkukankeudesta huolimatta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta