Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rauli Urama - Tapparan päävalmentaja 2006-08

<< < (35/114) > >>

holvius:
Uraman aloitusta ei järin vakuuttavaksi voi kutsua. Ongelmana muutaman pelin perusteella näyttäisi olevan se, että hyökkäys ei tee maaleja, pulustus vuotaa kuin seula ja maalivahti hörppii helppoja.

Sanoisin, että tuossa on eväät jo Uraman monotukselle. Katselisin pelejä kymmenkunta, jos taso säilyy samana, niin mononkuva peffaan. 

TOP:
Olen samaa mieltä Holviuksen kanssa siitä, miten Tappara on tyrinyt nämä kolme pelattua peliä... se on surkeaa! Toivottavasti Tappara pärjää paremmin Kärppiä vastaan, vaikka se omasta mielestäni tuntuukin aika epätodennäköiseltä.

Mitä nyt olen Uramasta kuullut, hän vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä. Sääli vaan että se ei riitä voittamiseen.

Jartze:
Mitä nyt olen Uramasta kuullut, hän vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä. Sääli vaan että se ei riitä voittamiseen.
[/quote]

No eihän ny valmentaja liian mukava saa olla jos halutaan menestyä. Ei se mikään pelureitten kaveri oo vaan piiskuri.

Skeletor:
Jos Tapparan pelin taso pysyy samana, eli joka ottelua hallitaan ja omalle molarille kertyy alle 20 torjuntaa, niin ei niitä voittoja tarvitse kaiken järjen mukaan kovin pitkään odottaa. Toinen asia on se, jos joukkue menee tappioiden myötä täydelliseen kipsiin ja maalintekopaikat otteluita kohden vähenevät. Silloin olisin vasta huolissani.

Johtaisimme sarjaa, jos Lehto olisi Saarisen ensimmäisen kauden vireessä....

Harald:

--- Lainaus käyttäjältä: TOP - Syyskuu 19, 2006, 20:12:14 ---Olen samaa mieltä Holviuksen kanssa siitä, miten Tappara on tyrinyt nämä kolme pelattua peliä... se on surkeaa!
--- Lainaus päättyy ---

Jaa, itse olen nähnyt Ilves-matsin ja siinä Tappara oli kentällä täysin ylivoimainen. Pitkällä tähtäimellä hallitsemalla pelejä niitä voittaa enemmän kuin häviää. Pian pitäisi kyllä saada pisteitä, jotta huonot tulokset eivät ala ruokkia huonoja esityksiä, kuten usein käy.

Edit: tulipas tästä (tahaton) plagiaatti edellisestä viestistä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta