Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rauli Urama - Tapparan päävalmentaja 2006-08

<< < (3/114) > >>

tuppu:
No en mä ainakaan näe huonona vaihtoehtona Uramaa, miehestä on saanut sellaisen käsityksen että on tälläinen itsensä likoon laittava tyyppi joka on valmentaja 24/7, samoin tullut kuva tälläisestä Sihvosen mainostamasta vahvasta "pelikirja-valmentajasta". Kova tekemään töitä, päässyt seuraamaan läheltä monia ykkösvalmentajia, loistavat näytöt U18-maajoukkueen kanssa.

Ainoa mikä tässä harmittaa on se että pidin Uramaa parhaana mahdollisena valmentajana A-junnuihin, varsinkin jos olisi ottanut myös seuraavan U18-joukkueen vastuulleen, millaista työtä olisikaan tehnyt Tapparan varsin lupaavien -89 pelaajien parissa. Niin ja miksei olisi saanut houkuteltua pari uutta kyseisen ikäluokan lahjakkuutta joukkueeseensa.

Kyllä mä ainakin oon valmis antamaan Uramalle aikaa näyttää kyntensä! Oliko muuten uudesta fysiikkavalmentajasta mitään puhetta?

Skeletor:
Ei voi olla pettynyt, koska ei tiedä mitä on tulossa.

Kaksi suurta kysymystä: kuinka riittää auktoriteetti ja millainen on pelitapa?

Börje:
Saarinen laittoi tullessaan koko pelitavan uusiksi. Nyt valmentajatiimistä vaihtui vain yksi, joten samanlaista remonttia tuskin nähdään. Toivotaan, että Urama tuo tullessaan puuttuvan palasen, joka Rautakorvelta jäi uupumaan.

Rautakorpi oli varmasti yksi kovapalkkaisimmista valmentajista. Vaikea uskoa, että Uramalle maksettaisiin yhtä paljon. Nyt mahdollisesti vapautui jokunen lisäeuro vahvistuksiin.

Simoes:
Onnea pestistä Rauli Urama. Mielestäni ihan hyvä vaihtoehto, vaikka olisin sen Duffankin mielelläni Tapparaa valmentamassa nähnyt.

Toivottavasti Tappara löytää nyt sen oikean suunnan tämän valinnan avulla  ::)

Keyman:
Uraman yksi vahvuus on se, että hän on pelaajien piirissä erittäin pidetty henkilö. Muutamankin liigapelaajan suusta kuultuna: vaativa, mutta oikeudenmukainen. Nyt ei ole ainakaan sellaista koutsia, jonka vuoksi joku pelaaja ei tulisi Tapparaan. Päinvastoin!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta