Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-TPS 30.09.10

<< < (9/9)

Kankaantaan profeetta:
Tässä ketjussa on harvinaisen tärkeää asiaa.

Tapparalla menee hyvin ja onnistumiset voi joko hyödyntöö tai jättää hyödyntämättä.

Kirvesmies kirjoitti samasta asiasta selväjärkisimmin: http://www.aamulehti.fi/uutiset/kiekko/tapparan-sarjajohto-on-paaasia-mutta-sen-kasittely-myos/192218

Oon käyny yli 30 vuotta hallilla enemmän ja vähemmän ja Hakametsä on ollut perinteisesti hiljainen paikka verrattuna moneen muuhun halliin. Silti takavuosina oli ainakin joskus kuitenkin vähän enemmän meteliä (tai aika kultaa muistot). Tällä en tosiaankaan tarkoita sitä, että näin tarvitsisi olla.

Tänä syksynä oon katsonut paikan päällä kaikki ottelut ja kyllä Tepsi-pelin tunnelma oli selvästi lattein. HIFK-pelissä oli hyvä tunne - ja ennenkaikkea Jannen paitaseremoniassa, vaikka Kalpa-ottelu hävittiinkin.

Kaikki meteli on tervetullutta ja ruokkii metelin pitämistä ja siitä syntyy se tunnelma, joka lätkäpeleihin kuuluu. Se meteli voi olla rytmikästä kuorohuutoa, jalkapallokatsomotyyppistä "veisaamista", taputtamista, läheltä piti -voihkimista (eiiiihhh) tai mitä vaan perkeleiden huutelua tuomareille. Kaikki kuuluu asiaan.

Orange-ryhmä on hyvä. Pelipaidat on samoin hyvä (ajatelkaa miten helvetin hyvältä HIFK:n katsomo, ns. PUNAINEN MERI näyttää, kun niin monella on se paita). Pääasia on se, että ei pelata niinkuin kirkossa, vaan laidat rytisee ja kansa huutaa. Suurta draamaa.

Mitä useampi on sitä mieltä, että olisi ITSE valmis:
a) raahaamaan tuttaviaan halliin saamaan tartunnan,
b) pukeutumaan tavalla tai toisella TAPPARA-kamppeisiin (samalla tuet aina seuraa edes vähän - muista esim. Tappara-kortsut jne, kaikille löytyy jotain ),
c) huutamaan ilta toisensa jälkeen äänensä käheäksi ja paukuttamaan kämmenet kipeiksi

... sitä parempi on tunnelma. Ja me olemme se "kuudes pelaaja" parhaimmillamme.

Kukaan ei saa tätä yksi aikaiseksi. Kaikkien pitää vaan ... liukua mukaan.

tmst:

--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Lokakuu 01, 2010, 19:44:24 ---Tässä ketjussa on harvinaisen tärkeää asiaa.

Tapparalla menee hyvin ja onnistumiset voi joko hyödyntöö tai jättää hyödyntämättä.

Kirvesmies kirjoitti samasta asiasta selväjärkisimmin: http://www.aamulehti.fi/uutiset/kiekko/tapparan-sarjajohto-on-paaasia-mutta-sen-kasittely-myos/192218

Oon käyny yli 30 vuotta hallilla enemmän ja vähemmän ja Hakametsä on ollut perinteisesti hiljainen paikka verrattuna moneen muuhun halliin. Silti takavuosina oli ainakin joskus kuitenkin vähän enemmän meteliä (tai aika kultaa muistot). Tällä en tosiaankaan tarkoita sitä, että näin tarvitsisi olla.

Tänä syksynä oon katsonut paikan päällä kaikki ottelut ja kyllä Tepsi-pelin tunnelma oli selvästi lattein. HIFK-pelissä oli hyvä tunne - ja ennenkaikkea Jannen paitaseremoniassa, vaikka Kalpa-ottelu hävittiinkin.

Kaikki meteli on tervetullutta ja ruokkii metelin pitämistä ja siitä syntyy se tunnelma, joka lätkäpeleihin kuuluu. Se meteli voi olla rytmikästä kuorohuutoa, jalkapallokatsomotyyppistä "veisaamista", taputtamista, läheltä piti -voihkimista (eiiiihhh) tai mitä vaan perkeleiden huutelua tuomareille. Kaikki kuuluu asiaan.

Orange-ryhmä on hyvä. Pelipaidat on samoin hyvä (ajatelkaa miten helvetin hyvältä HIFK:n katsomo, ns. PUNAINEN MERI näyttää, kun niin monella on se paita). Pääasia on se, että ei pelata niinkuin kirkossa, vaan laidat rytisee ja kansa huutaa. Suurta draamaa.

Mitä useampi on sitä mieltä, että olisi ITSE valmis:
a) raahaamaan tuttaviaan halliin saamaan tartunnan,
b) pukeutumaan tavalla tai toisella TAPPARA-kamppeisiin (samalla tuet aina seuraa edes vähän - muista esim. Tappara-kortsut jne, kaikille löytyy jotain ),
c) huutamaan ilta toisensa jälkeen äänensä käheäksi ja paukuttamaan kämmenet kipeiksi

... sitä parempi on tunnelma. Ja me olemme se "kuudes pelaaja" parhaimmillamme.

Kukaan ei saa tätä yksi aikaiseksi. Kaikkien pitää vaan ... liukua mukaan.

--- Lainaus päättyy ---

Siinähän se tuli kokonaisuudessaan!
Edelliseen viestiin vielä sen verran, että varmasti joka heiluttelija lipulla löytyy, tai vaikka jos fanclub olis valmis vaikka sponssaamaan uudet liput? Oliskohan se mahdollista?

Nyt on kyllä niin hyvää brain stormausta, että vois  modet melkeen siirtää oikeanlaiseen ketjuun tän aiheen.!

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: tmst - Lokakuu 02, 2010, 09:34:36 ---Nyt on kyllä niin hyvää brain stormausta, että vois  modet melkeen siirtää oikeanlaiseen ketjuun tän aiheen.!

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mietin jo siinä vaiheessa kun tuota edellistä naputtelin. Eihän tällä jutulla sinänsä ole mitään tekemistä itse otsikon ottelun kanssa. Pahoittelut siitä. Mihin ketjuun laitetaan?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta