Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

HPK-Tappara 24.09.10

<< < (5/9) > >>

Suoraman Sevon:
Tuli nyt taas haukuttua tota Niemistä mutta sitten katsoin Nelosen koosteen ja totesin että 41 torjuntaa.. että kai siihen sitten saa pari imastakkin..

marusak1:
Hyvä peli tapparalta  ;D ja tohon mikkiin liittyen kuka hoitais mukamas paremmin sen homman mitä mikki on tehnyt?Leinonen  on hommanut monta hyvää pelimiestä no tosin on mahtunut hutejakin?Mun mielestä Mikki on hoitanut hyvin asiat sillä rahalla mitä saa käyttää ja laittanut tapparan talouden kuntoon..

Karski:

--- Lainaus käyttäjältä: Luuseri - Syyskuu 24, 2010, 22:04:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Karski - Syyskuu 24, 2010, 21:31:48 ---Hieno peli oli Hämeenlinnassa! Hyvä Tappara! Luuseri, käytä ny energias johonkin muuhun kun luuserointiin.

--- Lainaus päättyy ---

Nono, äläpä nyt, sehän oli tän ketjun paras viesti ja täyttä asiaa. Mutta tiesinkin että pienet miehet ei vaivaudu ajattelemaan vaan vetävät herneet nenuun. Mutta siinä olet kyllä ihan oikeassa että olenkin ajatellut käyttää energiaani jatkossa vähän muuhun, kuitenkaan totuutta täysin unohtamatta.

--- Lainaus päättyy ---
En mää täälä mitään Tapparaa oo haukkunu kesällä, joten en mää tosta itteeni ottanu. Nautitaan nyt kun pelit kulkee, mutta mun mielestä tommonen naaman rääpiminen kelle tahansa tämmösellä palstalla on mautonta ellei ny sitte oikeesti oo syytä.  :)  Asioista saa ja pitääkin keskustella eikä aina tarvi olla samaa mieltä. 

Luuseri:

--- Lainaus käyttäjältä: Karski - Syyskuu 24, 2010, 22:18:10 ---En mää täälä mitään Tapparaa oo haukkunu kesällä, joten en mää tosta itteeni ottanu. Nautitaan nyt kun pelit kulkee, mutta mun mielestä tommonen naaman rääpiminen kelle tahansa tämmösellä palstalla on mautonta ellei ny sitte oikeesti oo syytä.  :)  Asioista saa ja pitääkin keskustella eikä aina tarvi olla samaa mieltä. 

--- Lainaus päättyy ---

Niin sulla onkin aina asialliset ja fiksut viestit, se on totta. Enkä sulle olekaan mitään kommenttiani kohdistanut, enkä itseasiassa kenellekään muullekaan ainakaan nimeltä mainiten. Vaan YLEISESTI, koska todella yleistä oli sekin joukkueen suoranainen halventaminen pitkän aikaa. Asiat voi ottaa pään aukomisena, jälkiviisautena, tai sitten jonain ihan muuna josta saattaa olla jotain hyötyäkin. Kyllä mulle sopii se että ollaan jatkossa yhtenäinen ja samaa köyttä vetävä, seuraansa ja sen tekemää työtä arvostava kannattajajoukkio. Kertauksen vuoksi: HPK-Tappara 2-4.

Andy:
Tuohon joukkueen aikaisempaan arvosteluun vielä. Se oli täysin ansaittua kysyisellä hetkellä, sillä hankinnat olivat siinä vaiheessa todella nimettömiä, valmennus täysin sekaisin ja harjoituspelit menivät päin persettä. Mielestäni täysin turhaa tulla nyt laukomaan mitään kommentteja toiseen suuntaan.

Mutta taisi olla Tapparalta yksi parhaista tempuista pitkään aikaan heivata Mattila pihalle ja ottaa Hirvonen tilalle! Saatiin kunnon pelisysteemi (fyysinen). Toki vielä kun sopivasti tuli markkinoille kaksi ns. varmaa nimeä, Doell ja Topo, niin nyt kyllä näyttää hyvältä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta