Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Radio 957: Kiekkoradio

<< < (8/42) > >>

taappara:

--- Lainaus käyttäjältä: jtv - Marraskuu 23, 2010, 16:09:08 ---Tuollainen muutos on sama kun logon piirtäminen uudelleen 2000-luvun mallin mukaisesti. Junnun versio biisistä on jo sen verran klassikko, että sen korvaaminen uudella ei tule kuuloonkaan. Rinnalle voi tietenkin tehdä uusintapainoksia, mutta ei niistä alkuperäisen korvaajaksi ole.

--- Lainaus päättyy ---
Asiaa! Itse pidän tuosta kappaleesta, mutta tuo alkuperäinen saisi soida jatkossakin!

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: taappara - Marraskuu 23, 2010, 16:19:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jtv - Marraskuu 23, 2010, 16:09:08 ---Tuollainen muutos on sama kun logon piirtäminen uudelleen 2000-luvun mallin mukaisesti. Junnun versio biisistä on jo sen verran klassikko, että sen korvaaminen uudella ei tule kuuloonkaan. Rinnalle voi tietenkin tehdä uusintapainoksia, mutta ei niistä alkuperäisen korvaajaksi ole.

--- Lainaus päättyy ---
Asiaa! Itse pidän tuosta kappaleesta, mutta tuo alkuperäinen saisi soida jatkossakin!

--- Lainaus päättyy ---

Toi nimimerkin jtv kommentti pisti vähän ajattelemaan ja onhan se niin, että jos esimerkiksi logoa muutettaisiin nyt niin muutaman vuoden päästä tultaisiin tilanteeseen että se pitäisi muuttaa takaisin yleisön painostuksesta (kuten vaikka HIFK). Vanhalla on aina oma arvonsa silläkin. Ja uusi ei tosiaan yleensä koskaan korvaa vanhaa.

Silti olen sitä mieltä, että tämä uudistus oli erittäin tervetullut. Toiselle sopii tytär, toiselle äiti. Mulle sopii tässä tapauksessa molemmat vaikka ainakin juuri nyt toi nuorempi versio näin uutuuttaan hehkeämmältä vaikuttaakin. Molemmille on varmaankin tilaa.

Hemuli:
Mä olen sitten varmaan sen äidin kannalla. Tytär, tässä tapauksessa, aiheuttaa jonkinasteista myötähäpeää, eikä vanhan korvaaminen, eikä edes rinnalle tuleminen, ole lähimaillakaan. Pthyi!

MikeH:
Mun mielestä tuo uusi versio on aivan helvetin nolo ja huono muutenkin. Toivottavasti voittopelien jälkeen soi edelleen alkuperäinen.

957:
Tappara oli vaisu Espoossa. Kovin innoissaan ei ollut Tillukaan 957:n hikihaastattelussa.

Kimmo Hoivassilta
Radio 957

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta