Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-KalPa 18.09.10 URHOtv

<< < (6/13) > >>

hat3breeder:
Tämän päivän pelissä nähtiin todella fyysinen ja taklaava Tappara. Maalipaikat jäivät vähiin.
pelissä plussaa oli TÄYSI HALLI!

Suoraman Sevon:
No tulihan sieltä 7:kalta asiaakin..kun luulin hetken että olin kattonut jonkun muun pelin.. toivon ja uskon että Tapparassa on tälläkin kaudella vastuunkantajia..tänään niitä ei ollut..kyä siitä viä hyvää tulloo..

Z-16:
Kyllä omaan silmään pisti kans tuo fyysinen peli, hienoa. Omassa päädyssä pitäis vaan hiukan ennempää tehdä se ukkelin pysäyttävä taklaus, ettei se paikanvaihtopeli mitä Kalpa aina tekee, pyöri liian kauan omissa. Doell ekassa erässä kuutamolla, mutta sen jälkeen varmaan jumit auki ja tosi hyvää peliä. Nelonen oli pirteä, taas Kim ja Tillu oli vähän unessa, ja pari loistavaa paikkaa meni ohi. Kuitenkin pelistä jäi hyvä fiilis, Topolle ja Doellille pelejä alle ja Guolla kehiin ni hyvä tulee, pitää muistaa että Jussi ja Harrikin vielä puuttuu. Fanikulma oli turhan hiljainen, mun plikkakin kannusti kovempaa ja koko ajan, välillä tietysti kannusti tapsuakin ja peli jäi toissijaiseksi.

jupetappara:
Oliskos missään näitä videoita joita esitettiin kuutiolla?

Esim. Jannen kirveen valmistus ..

PikkuKasi:

--- Lainaus käyttäjältä: Suoraman Sevon - Syyskuu 18, 2010, 22:00:09 ---No tulihan sieltä 7:kalta asiaakin..kun luulin hetken että olin kattonut jonkun muun pelin.. toivon ja uskon että Tapparassa on tälläkin kaudella vastuunkantajia..tänään niitä ei ollut..kyä siitä viä hyvää tulloo..

--- Lainaus päättyy ---

Oikeastaan ei tuohon muuta tarvita kuin maalintekijöitä. Tällä hetkellä voidaan odottaa, että Luce ja Topo tekee 15 kaappia mieheen ja ehkä Doell-Tillu-Mäntylä-Saravo osasto keskimäärin 10 kaappia mieheen. Näistäkin jo pakkikaksikon arvio inasen yläviistossa ja Tillun 10 kaappia tulee harvemmin niillä tärkeillä hetkillä. Esimerkiksi tänään kolmannessa erässä olisi kaivattu sitä jätkää, joka olisi kylmästi runnonut maalille pelatut kiekot sisään. Luce ratkaisijan viittaa yritti hetkittäin ottaa, muttei osunut tänään.

Mutta jokaisen täytyy myöntää, että nyky-Tapparan taistelutahto ja fyysisyys on viimekautiseen nähden aivan eri tasolla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta