Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Kuka valmentaja lähtee kuudentena 10-11?

<< < (9/18) > >>

cossupossu:
piukka kisa mutta veikataan mustaa hevosta eli saipaa,vaikka ei se valkun vaihto sputnikeille tee kesää eikä talvee niinkun ei tapparallekkaan.kyä tällä tapparan porukalla on aivan se ja sama kuka siellä penkin päässä huutaa.hjallispalliksesta ei ikinä tiä mitä se päähänsä saa,jortsun aika on kyllä yhtä ohi jo kun korven ranen joten narripellet saattaa kiilata tässä veikkaus"kisassa"kyllä kolmoseksi.kyllä se suikkanenkin sieltä venäjänmaalta hyvin nopeesti löytää tiensä sihijuoma-areenalle ilmalaan,kun tarpeeks euroja ladotaan eteen.vaikka viiminen artikkeli minkä luin miekkosesta kerto että ei ole tulossa suomeen(jotain verokikkailua?,viisaammat voi valistaa:) sellaset veikkaukset ;D

4_TRA:
Aiemmin veikkailin että seuraavana nro3 Kärpät ja sitten nro4 Tappara. No Tappara ei taida vaihtaa valmentajaa eikä varmaan olekaan järkevää. Konttaamisen syitä tietää pelaajat ja valmennus. Pelitkin on kait menny parempaan päin joten eikö näillä mennä.
Kärpät ja Jokerit on kyllä kuumimmat kanditaatit, noilla rostereilla sääleissä edelleenkin! Tapparalla ja TPS:llä olis nyt mahdollisuus hämmentää mahtiseuroja.
Elikkä oma veikkaukseni rupeaa saamaan isompaa kerrointa :)

Suikkasen Suomeen paluun esteenä voi hyvinkin olla verotus.

Hende:
Herätellääs potkuäänestystä henkiin. Itse kävin veikkaamassa Jortsua. Kuus mestaruut hei! Muttei oikeen hyvältä näytä.

Syy minkä takia Jokereita ja Jortikkaa on helppo äänestää on yksinkertainen. Kekäläinen ja Jortikka tuskin mahtuu pitkään samaan organisaatioon, Jokerit pelannu niin huonosti, Jokereissa valmentajan paikka on varmasti Suomen tuulisin valmentajan palli ja viimeisenä syynä rosteri. Jos ei tolla rosterilla saada parempaa ilmettä peleihin ja sitä kautta pisteitä pikkusen tiheempää ni stadissa ei semmosta kauaa kattella.

Joku oli tossa aiemmin jo uumoillu, että Kekäläinen haluaa jossain vaiheessa sen ns. oman miehen valmennukseen, jännä ku ei tapahtunu jo tauon aikana. Mutta anyway, Jortsu on hyvin pian historiaa Jokerien peräsimessä!

coly:
Itse en usko Jortsun potkuihin siitä syystä että siellähän taitaa olla vielä Arankin palkka maksussa. Joten olisi aika kallista maksaa Aravirralla,Jortikalle ja sille uudelle valmentajalle. Olen aika varma että "näillä mennään" Jokerien suhteen, tälläisen kuvan on ennen kauden alkua saanut Kekäläisen kommenteista.

Itse uskon että se on Selin jos häviävät tiistaina TPS:lle. Haapakoskella on ensi viikko aikaa saada voittoja tai potkut tulee.

Karski:
Vähän veikkaan, että Jokerit tai Kärpät antaa valmetajalle monoo ja sitten tulee Suikkanen ihan törkeellä rahalla uudeks valmentajaks. Veikkaan, että Kärppiin se tulee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta