Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Kuka valmentaja lähtee kuudentena 10-11?

<< < (4/18) > >>

Kankaantaan profeetta:
On muuten kohtalaisen uskomatonta, etää Tapparan fanisivustolla veikataan tosissaan, että Sami lähtee. 19 ääntä annettu, ja kuusi on ollut sitä mieltä että Sami lähtee. Oon tosi pettynyt jos tämänhetinen taaperrus huipentuu tällaiseen spektaakkeliin.

iroj:

--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Lokakuu 22, 2010, 20:45:15 ---On muuten kohtalaisen uskomatonta, etää Tapparan fanisivustolla veikataan tosissaan, että Sami lähtee. 19 ääntä annettu, ja kuusi on ollut sitä mieltä että Sami lähtee. Oon tosi pettynyt jos tämänhetinen taaperrus huipentuu tällaiseen spektaakkeliin.

--- Lainaus päättyy ---

Samin lähtöön uskovat voisivat kertoa että kukas sitten saadaan uudeksi päävalmentajaksi?
Viimeisellä kolmella kerralla kakkonen on ottanut ykkösen paikan joten kai sillä linjalla jatketaan...
Sitten olisi päävalmentajan nimellä jo paitakin hallin katossa joten eiköhän joukkueen tunnetila sitten nouse kattoon ja aletaan menestymään... ;D

Naapuri:
Itse en usko että Samia pistettäisiin vaihtoon. Eri asia onkin, että jos siellä joukkueen taustalla on jotain sellaista skismaa, että Sami päättää itse lähteä. Jotain hämärää näin sivusta seuraajan kannalta siinä nimittäin on, että pari valmentajaa on luopunut tehtävästä lyhyellä aikaa.

Mielenkiintoista on tuo Juupen arvostuksen nousu. Edellisellä listalla hän taisi olla kolmosena ja nyt ei ole saanut yhtään ääntä. No totta onkin, että jos Pajuoja saisi nyt kenkää, niin sitä ei kukaan ymmärtäisi. On hän vaan saanut nuoren joukkueen sellaiseen lentoon.

Karski:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Lokakuu 23, 2010, 08:35:16 ---Itse en usko että Samia pistettäisiin vaihtoon. Eri asia onkin, että jos siellä joukkueen taustalla on jotain sellaista skismaa, että Sami päättää itse lähteä. Jotain hämärää näin sivusta seuraajan kannalta siinä nimittäin on, että pari valmentajaa on luopunut tehtävästä lyhyellä aikaa.
Mielenkiintoista on tuo Juupen arvostuksen nousu. Edellisellä listalla hän taisi olla kolmosena ja nyt ei ole saanut yhtään ääntä. No totta onkin, että jos Pajuoja saisi nyt kenkää, niin sitä ei kukaan ymmärtäisi. On hän vaan saanut nuoren joukkueen sellaiseen lentoon.

--- Lainaus päättyy ---
Kyl se on totta, että siä jotain mätää on. Olis luullu et Mattilakin olis perustellu jotain ku lähti.. Tai sanotaan näin, et olis varmaan sanonu miks lähti, jos se olis ollu oikeesti semmonen ns. normi syy.
Kyl mä luulen, että tossa Ilvekselle tulee viä samankaltainen tappioputki jossain vaiheessa, eiköhän ne äänet sitten rupee meneen sinne Juupenkin suuntaan. Noi molemmat on nuoria joukkueita, ja kyllä siellä tiedetään, että tulee vaikeitakin aikoja kauden aikana.

tapsa34:
Ilveksen tappioputki alkaa tiistaina! ;D. Silloin jo alkaa kysely eikö valmentaja saa joukkuetta syttymään paikallispeleihin! :o.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta