Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?

<< < (2/27) > >>

Rane:
Jos ei siellä nyt sitten Hirvonen vedä koko kautta loppuun asti, niin eiköhän J.Rautakorpi jätä hommat liiton leivissä ja tee paluun Tampereelle.

Remulus:
Oma veikkaus on Rauno Korpi. Käsittääkseni hän oli tulossa jo kesken viime kauden.

67:

--- Lainaus käyttäjältä: Teräskirves - Elokuu 23, 2010, 16:48:25 ---Hakusana valmentajahaussa tulisi olla auktoriteetti. Valmentajan täytyy saada tästä joukkueesta 100% irti tai käy kylmät.

--- Lainaus päättyy ---

Nimenomaan, sitähän ei olekkaan ollut pariin kauteen kuin muutamalla pelaajalla korkeintaan. Oliko sitä Mattilalla, ei, jos huhu puheisiin oli uskominen. Tamminen-auktoriteettia, kävisi mulle, Jukka Koivu-auktoriteettia, kävisi mulle. Aravirta, ei auktoriteettia, maajoukkueen valmentajana ei ollut suosikkini, mutta kävisi mulle. Proffa-Pietilä...? Ehkäpä.

ekunkikat:

Oma veikkaukseni on Harri Laurila. Kokemusta junnumaajoukkueista ja Tapparan organisaatiosta. Halvempi vaihtoehto kuin esim. Tukkajukka.

#51:
Veikkaan, että kauteen ainakin lähdetään Hirvosen johdolla ja toivottavasti päätetäänkin. Kakkosvalmentajaksi joku suht kokenut mutta meriiteiltään melko tuntematon kaveri.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta