Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mattila erosi - kuka on Tapparan uusi päävalmentaja?

<< < (3/27) > >>

Veijo:

--- Lainaus käyttäjältä: ekunkikat - Elokuu 23, 2010, 19:18:17 ---Oma veikkaukseni on Harri Laurila. Kokemusta junnumaajoukkueista ja Tapparan organisaatiosta. Halvempi vaihtoehto kuin esim. Tukkajukka.
--- Lainaus päättyy ---

Muuten ihan kiva, mutta onko valmentanut päivääkään miesten joukkuetta?

holvius:
Olemme virallinen vitsi, joten luulen, että palkkaamme uudeksi koutsiksi Ismo Läntisen. Toinen kova vaihtoehto olisi Auringokuningas tai pelikirja Sihvonen.

Vaadin potilas Saarisen takaisin ruoriin.

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: holvius - Elokuu 23, 2010, 20:01:19 ---

Vaadin potilas Saarisen takaisin ruoriin.

--- Lainaus päättyy ---

Mielummi Saarinen, ku joku Pietilä, Sihvonen tai Tami

67:

--- Lainaus käyttäjältä: holvius - Elokuu 23, 2010, 20:01:19 ---Olemme virallinen vitsi, joten luulen, että palkkaamme uudeksi koutsiksi Ismo Läntisen. Toinen kova vaihtoehto olisi Auringokuningas tai pelikirja Sihvonen.

Vaadin potilas Saarisen takaisin ruoriin.

--- Lainaus päättyy ---

Sittenhän Tappara vasta naurettavan seuran maineen saisi. Noista mainitsemistasi valmentajajista olisi yksi tervetullut Tapparaan, eikä se todellakaan ole Saarinen.

holvius:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Elokuu 23, 2010, 20:11:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: holvius - Elokuu 23, 2010, 20:01:19 ---Olemme virallinen vitsi, joten luulen, että palkkaamme uudeksi koutsiksi Ismo Läntisen. Toinen kova vaihtoehto olisi Auringokuningas tai pelikirja Sihvonen.

Vaadin potilas Saarisen takaisin ruoriin.

--- Lainaus päättyy ---

Sittenhän Tappara vasta naurettavan seuran maineen saisi. Noista mainitsemistasi valmentajajista olisi yksi tervetullut Tapparaan, eikä se todellakaan ole Saarinen.

--- Lainaus päättyy ---

No kuka kolmesta se on ? Naurettava burn-out Aurinkokuningas vai vielä naurettavampi pelikirja Sihvonen... ei olen samaa mieltä sen täytyy olla Ismo.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta