Aika paljon oli tyhjiä penkkejä, ja mun viereen tuli kans istumaan jannu jolla ei siihen lippua ollut.
Toki näissä oli varmasti kausikorttilaisiakin, mutta mä oon sitä mieltä, että nää johtuu pitkälti just siitä kun liput seisomaan ja istumaan oli samanhintaisia. Uskon edelleen, että aika moni joka harkitsi seisomaan menemistä (ja lopulta sinne päätyi) osti istumapaikan, ihan vain varmuuden vuoksi. Eli oikeasti istumapaikat oli loppuunmyyty, mutta osa näistä olikin seisomassa hyvin fiilisken vuoksi.
Tämän takia se euron tai pari halvemmat seisomapaikat kannattaisi näissä kampanjoissakin pitää. Ei tuu niin suurta houkutusta ottaa sitä istumapaikkaa vain varmuuden vuoksi, kun voi sitten valita meneekö numeroidulle istumapaikalle vai seisomaan. Saataisiin todennäköisesti ne loput seisomapaikatkin myytyä ja jokunen lisää istumaan, jotka nyt jättivät tulematta kun istumapaikat oli loppuunmyyty.
Mutta hyvä kampanja kaikkiaan ja kerrankin lopputuloskin oli sellainen että tällä kampanjalla oli jotain markkina-arvoakin. Näitä lisää.