Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Liput Tapparan peleihin

<< < (14/293) > >>

Andy:
Suomalaiset ei hyvällä katso tällaista 15+3 kusetusta. Jos suoraan olisi ilmoitettu 18€, niin se olisi ok, mutta moni suuttuu vielä tästä kunhan tajuavat asian hallin lipunmyynnissä.

axe86:
Täysin samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa. On ikävää, että kun seuran imago on saatu nousukiitoon, niin näinkin mitättömällä asialla se todennäköisesti lähtee takaisin mahalaskuun monien satunnaiskävijöiden silmissä. Olen itsekin sitä mieltä, että pitkässä (eikä edes niin pitkässä) juoksussa saataisiin paljon parempaa tulosta aikaan sillä, kun ilmoitettaisiin suoraan ja rehellisesti mitä lippu maksaa kokonaisuudessaan hallilla ja toimistolla. Huijatuksi tulemisen tunne on se, joka useammin ajaa "ei-niin-henkeen-ja-vereen" -fanit pois sieltä katsomosta ja aiheuttaa helpolla sen ettei hallille uusiksi tulla.

Mitä olen tässä jutellut monien vähemmän tai enemmän tosifanien kanssa, niin kaikki ovat olleet sitä mieltä, että tuo toimitusmaksumalli hinnan ilmoittamisessa on todella huono juttu imagon kannalta ja suora ja rehellinen hinta on aina parempi vaikka usean euron viime vuotta kalliimpi onkin. Useimmat kuitenkin ymmärtävät mihin rahaa menee (tosin harjoituspelit on omasta mielestänikin totaalisen ylihinnoiteltuja), kun asia perustellaan. Tätä toimitusmaksua sen sijaan on erittäin vaikea mitenkään perustella asiakkaalle.

Käykääpäs laittamassa asiasta palautetta osoitteeseen [email protected], niin minäkin tein. Jospa vaikka saataisiin tällä toimiston suunnalla ainakin jonkinlaista pohdintaa aikaan mainonnasta tulevaisuudessa.

juti:
Mitä olen ymmärtämnyt niin eikö jokainen seura menettele tämän aivan samalla tavalla? Mainoksissa ilmoitetaan seuran pyytämä hinta ja siihen päälle sitten lisätään lippupalvelun toimitusmaksu? Voi olla toki että olen ymmärtänyt väärin.

c-paaty:

--- Lainaus käyttäjältä: iroj - Elokuu 15, 2012, 15:00:32 ---Siihen on opittu ajan mittaan että loinen nimeltä lippupalvelu vetää yhä enemmän välistä.
Hassuahan se on että lipun hinnaksi ilmoitetaan 15+3 euroa.
Parempi olisi ilmoittaa suoraan 18 euroa.
Mutta jos hinta ilmoitettaisiin näin niin rupeaisiko lippupalvelu sitten myymään samaa lippua 18 eurolla+ toimituskuluillaan? :)
Lippupalvelun ahneus on syyllinen tilanteeseen.

--- Lainaus päättyy ---

Nythän on aivan sama mistä ostaa koska hinta on käytännössä sama. Se suora 18€ olisi vaan parempi koska silloin tiedät että koko summa tilittyy suoraan seuralle eikä sitä 3€ vedä kukaan välistä. No seuralle se 3€ hallillakin menee "15+3 mallilla" mutta silti.

Ilves ilmoittaa "Ennakkoon/Hallilta" hinnat, esim 31/35€. Ei lippupalvelu hintaa päätä, heillähän on samat toimituskulut joka lipulle. Periaatteessa tämähän vain todennäköisesti lisää heidän myyntiä hieman.

Hyvä että porukka ei ole korotuksesta sinänsä rutissut. Jos tällä saadaan muutama euro kassaan ja sitä kautta parempi tuote niin en minä ainakaan tuosta 3€:sta valita. Taustalla on tehty paljon muutakin kuin liigajoukkueen panostuksia, esim juniori valmennukseen joka toivottavasti alkaa kantamaan hedelmää jo 3-5v periodilla.

jtv:

--- Lainaus käyttäjältä: c-paaty - Elokuu 15, 2012, 20:33:08 ---Se suora 18€ olisi vaan parempi koska silloin tiedät että koko summa tilittyy suoraan seuralle eikä sitä 3€ vedä kukaan välistä. No seuralle se 3€ hallillakin menee "15+3 mallilla" mutta silti.
--- Lainaus päättyy ---

Mutta varmaankin seura maksaa sen sama 3€ siitä Lippupalvelulle, eli vetää välistä yhtä lailla. Ei ne lipunmyyntifirmat sentään hyväntekeväisyyslaitoksia ole.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta