Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Liput Tapparan peleihin

<< < (101/293) > >>

Sasha-18:
Näihin korkeisiin lipunhintoihin kun yhdistetään Nelosen tarjous kuukauden kanavapaketista hintaan 14,95€, (+ koko ajan helpommin saatavilla olevat streamit) niin ei tarvitse ihmetellä miksi ihmiset ei käy peleissä. 

Kyllä harmitti pelaajien puolesta istua tänään puolityhjässä katsomossa. Lauantaillekin lippu tuli jo ostettua, eli pitänee ottaa muutama olut ennen peliä. Jos halli sitten edes näyttäisi täydeltä :D

tukkajukka2012:
Ei mun mielestä saa.. Eikös ne kaikki mee pottiin mikä jaetaan.

Mutta jotenkin tulee Se fiilis ettei me olla ansaittu voittoo. Tappara satsaa koutsiin mikä on kallis ja vielä melko paljon pelaajiin. Ja ollaan heti hopeella ja toisena vuonna neljän parhaan joukossa.. Ja mitä täällä tapahtuu. Porataan lipun hinnoista,muistellaan Metsolan viime kevään hörppyä,jopa halutaan rautakorpee pihalle... Ja ***** miks! Jokereilla ja Hifkillä olis vielä kalliimmat liput ja varmasti olis hallissa väkee, kun vaan omat pelais.
Nyt on aika tukee joukkuetta. Ei laulamalla laalaata katsomossa, vaan menemällä sinne halliin,ostamalla kaljan sijaan pelipaitaa ja lippalakkia ja nauttia keväästä.. Vaikka hävittäs Tää sarja ni vieläkin olis mahdollisuus mitalleille,ei niitä liikaa oo 80luvun jälkeen tullu.

Hooligan:

--- Lainaus käyttäjältä: iceman - Huhtikuu 02, 2014, 20:53:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hooligan - Huhtikuu 02, 2014, 20:35:38 ---...
Tarkoitus oli tähän peliin mennä, mutta noi älyttömät lipun hinnat sai jäämään himaan. Ja sohvalta katselen jatkossakin, jos ei Mikki tajua hintoja laskee. Näköjään äänestää muutkin jaloillaan. 4078 katsojaa. Varmaan pelaajien hieno pelata välieriä puolityhjälle halille. (vaikka olenkin yksi poissaolijoista). Finaaleissa on pakko mennä hallille ja menen seuraavaankin peliin, jos Mikki tiputtaa lipun hintoja..
...

--- Lainaus päättyy ---

Nyt kaivataan lisätietoa eli mistähän muuten johtuu isot erot lippujen hinnoissa eri paikkakunnilla?

Miten muistelin, että ainakin semeistä ja finaaleista menisi kuitenkin koko potti ensin liigalle ja sitten lopulta jakoon sijoitusten mukaan? Vai onko jossain välissä tullut muutoksia taas?

Voiko seura silti itse määrätä lippujen hinnat näissä otteiluissa vai olenko vain jo ihan kaffella... ::) Oikaiskaa enemmän asiasta perillä olevat.

--- Lainaus päättyy ---

Se voi kuule hyvinkin olla, et mä oon täs asias ihan kujalla!  ;D Siis mä ainaki luulin, että Tappara määrää lippujensa hinnan..

Messi:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Huhtikuu 02, 2014, 20:45:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 02, 2014, 20:42:07 ---MInun mielestä on turha syyttää faneja vähäisestä katsojamäärästä. Kaikilla ei ole tuota rahaa niin paljon kuin joillakin. Ja tässä tapauksessa kävi niin, että Tapparan toimistolla ylitettiin fanien kipuraja. Ei tässä sen kummemmasta ole kysymys. Emme voi pakottaa noilla hinnoilla ketään katsomaan. Ei tässä mistään protestista tai välinpitämättömyydestä ole kyse, vaan  RAHASTA.


--- Lainaus päättyy ---

Ei tietenkään voi ketään pakottaa halliin mutta turha sitten fanien on marista jos Tappara vajoaa takaisin Ilveksen kanssa painimaan sijoista 8-12. Se on vaan kylmä fakta että seurat tarvitsevat uhrauksia myös faneilta.

--- Lainaus päättyy ---

Seurat tarvitsevat fanien uhrauksia, ok. Mutta, kysäisempä: Miksi Tapparan fanin pitää uhrata enemmän kuin Kärppien fanin?

Itse kyllä käyn katsomassa, mutta puolustan nyt vaan sellaisia, joilla kipuraja ylittyi.

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: TaPPi - Huhtikuu 02, 2014, 20:56:09 --- Mielestäni edes joku pienimäärä lippuja tulisi olla sellaisissa hinnoissa, että vähän vähävaraisemmillakin olisi edes jotkut saumat päästä peliin. Kohta ei keskituloisillakaan ja lapsiperheillä ole näihin peleihin varaa hirveästi lähteä hallituksen vero ja lapsilisä muutosten takia. Edes pienimäärä lippuja kohtuuliseen hintaan olisi vähintä mitä voisi toivoa.

--- Lainaus päättyy ---

Millä tälläinen sitten toteutettaisiin? Lipun ostaja joutuisi tuomaan verotiedot lippuluukulle jolla todistaa pienet tulot? Muutenhan nämä halvat liput menisi nopeimmille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta