Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Liput Tapparan peleihin

<< < (99/293) > >>

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: tukke75 - Huhtikuu 02, 2014, 20:34:05 ---Olihan siä hurjat 4070 katsojaa jos oikein ymmärsin ja kuulin. Suorastaan naurettavan vähän. Voidaan kattoo kaikki peiliin jotka ei ollu pelissä, mutta vaikee arvata minkä takia halli oli noin tyhjä, ei todellakaan ole ja siitähän tässä on kitisty pitempäänkin.
Toimistolta saamassani palautteessa seliteltiin etteivät ole saaneet muiden hallien lippujen hintoja tietoonsa joten eroja esiintyy. Kumma ku ne on meillä tiedossa kumminkin. :)

--- Lainaus päättyy ---

Elikkäs tuon vastauspalautteen voisi tulkita niin, että hinnat on määritelty Tapparan toimistolla.

Messi:
MInun mielestä on turha syyttää faneja vähäisestä katsojamäärästä. Kaikilla ei ole tuota rahaa niin paljon kuin joillakin. Ja tässä tapauksessa kävi niin, että Tapparan toimistolla ylitettiin fanien kipuraja. Ei tässä sen kummemmasta ole kysymys. Emme voi pakottaa noilla hinnoilla ketään katsomaan. Ei tässä mistään protestista tai välinpitämättömyydestä ole kyse, vaan  RAHASTA.
Tuossa joku sanoi, että kysyi toimistolta ja sanoivat, että eivät tienneet muiden hintoja. NYT TIETÄVÄT. Katsotaan mitä tapahtuu.

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 02, 2014, 20:42:07 ---MInun mielestä on turha syyttää faneja vähäisestä katsojamäärästä. Kaikilla ei ole tuota rahaa niin paljon kuin joillakin. Ja tässä tapauksessa kävi niin, että Tapparan toimistolla ylitettiin fanien kipuraja. Ei tässä sen kummemmasta ole kysymys. Emme voi pakottaa noilla hinnoilla ketään katsomaan. Ei tässä mistään protestista tai välinpitämättömyydestä ole kyse, vaan  RAHASTA.


--- Lainaus päättyy ---

Ei tietenkään voi ketään pakottaa halliin mutta turha sitten fanien on marista jos Tappara vajoaa takaisin Ilveksen kanssa painimaan sijoista 8-12. Se on vaan kylmä fakta että seurat tarvitsevat uhrauksia myös faneilta.

gatecrasher:
Twitterin puolella Liigan markkinointidirikka Joni Vesalainen kertoilee, että seurat hinnoittelevat itse liput mutta Liiga on kyllä mukana prosessissa. Ota tostakin sitten selvää.

pete27:
Kysyn nöyrästi tässä kun yleisömäärästäkin on ollu puhetta, et saako Tappara kaikki lipputulot playoffeista itte vai meneekö Liigalle osa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta