Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Liput Tapparan peleihin

<< < (92/293) > >>

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: Miksa - Huhtikuu 02, 2014, 10:18:58 ---No onneks mulla on myttyä, niin pääsen itte ja voin roudata 6 muksuakin sinne joka peliin ja vedetään joka erätauolla vielä hotsit kun ei oo jonoa.

--- Lainaus päättyy ---
;D Tässähän on ihan allekirjoitusainesta.

Täikampa:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Huhtikuu 02, 2014, 10:59:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Miksa - Huhtikuu 02, 2014, 10:18:58 ---No onneks mulla on myttyä, niin pääsen itte ja voin roudata 6 muksuakin sinne joka peliin ja vedetään joka erätauolla vielä hotsit kun ei oo jonoa.

--- Lainaus päättyy ---
;D Tässähän on ihan allekirjoitusainesta.

--- Lainaus päättyy ---

Vois nostaa lippujen hintaa vielä lisää, niin käytävillä tulis vastaan pelkkiä tuttuja.

Oklahoma:
Lippupalvelun mukaan todella surullinen tilanne kun katsomokarttaa katsoo ja  myytyjä paikkoja. Todella harmi joukkueen puolesta.

tukke75:
Tietää kyllä mistä tyhjyys johtuu, ei ainakaan siitä ettei pelit kiinnostais. Helsingin hinnat Tampereella :)

Jarkki:
Viimeisimmän negatiivisen uutisoinnin lippujen hinnoista voi myös nähdä vaikuttavan lippujen ostamiseen. "Miksi Tampereella on lippujen hinnat korkeammat, kuin muilla paikkakunnilla?", moni varmaan kysyy. Tulee ihmisille sellainen mielikuva, että ei olla tasa-arvoisessa asemassa muiden paikkakuntien katsojien kanssa.
Mielikuvilla näitä asioita markkinoidaan ja jos ihmisille tulee fiilis, että nyt mä joudun maksamaan myös noiden Kärppien ensi kauden joukkuetta, ei hän riemusta kiljuen ehkä menekkään ostamaan lippuja perheelleen, vaan ostaa mielummin sen Ruudun vaikka vaan päiväksi.

Kyllä, tämä on puhdasta spekulointia ja itse aion tänään ehdottomasti olla hallissa. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta