Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Liput Tapparan peleihin

<< < (71/293) > >>

Porkkana:

--- Lainaus käyttäjältä: Remulus - Marraskuu 07, 2013, 08:32:38 ---


--- Lainaus ---Mun mielestä alennuslipuilla myönnetään suoraan se, että ollaan paniikissa lipputulojen suhteen. Mutta se on vaan mun mielipide.
--- Lainaus päättyy ---



--- Lainaus ---Vasara-paniikki... HNNNNNGGGGGGG
--- Lainaus päättyy ---


--- Lainaus ---Vasara on taulukossa kolmantena. Liput menee alennukseen. Mistä se kertoo? Sää tiiät, mää tiiän, ilman kahvittelujakin kaikki tietää.
--- Lainaus päättyy ---


--- Lainaus päättyy ---

Niin, nythän Tapparan peleihin vieraspäädyn liput maksavat saman hinnan mitä osasto 41 ja muu "pomppukatsomo" on maksanut jo koko kauden omista lipuistaan. Eli nyt ollaan vasta tasoissa alennuksen jälkeen siellä katsomossa. Luultavasti nämä kirjoittajan kuuluvat samaan sakkiin ja eivät tätä asiaa edes halua ymmärtää. Kunhan purkavat omaa pahaa oloa. Muutenkin noiden Ilves-kannattajien jutut eivät pyöri missään muissa asioissa kuin ihmispäiden lukumäärässä tai 16 mestaruudessa. Eivät he "kannata" joukkuetta, he kannattavat omaa "suosiotaan" ja jotain 100-v sitten tapahtuneita mestaruuksia mistä ei ole kuin mustavalko-valokuvia todisteena.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Porkkana - Marraskuu 06, 2013, 21:48:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Marraskuu 06, 2013, 20:33:54 ---Vastustajien mukaan hinnoittelu on arveluttavaa, esimerkkinä Hifk. ...

Kuinkahan sitten tuo kategorointi moneen, sama paikka monista ...

Kyllä tuossa kategoroinnissa on puolensa mutta hyvin tarkkaan saa miettiä tarjoamaa, kuluttajan käyttäytyminen vaan on niin hankala arvata.

--- Lainaus päättyy ---

No sillähän ei isoa merkitystä ole kuinka "hyvä" HIFK on. HIFK vetää aina Tampereella enemmän kuin ....

No ei tuohon 7 euroon kannata takertua, se oli vain esimerkki, enkä ....
Lisäksi kyllä ihmettelen tuota sekavuusjuttua, jokainen asia jokaisessa kaupassa maksaa eri hinnan. Ainoa asia mikä pitää kunnolla ilmoittaa vaikka netissä on lipun kokonaishinta,...

Tässä olet kyllä oikeassa, vaikea arvata käyttäytymistä, mutta ei se silti väärin ole pyytää Metallican keikasta isompaa hintaa kuin Hevisauruksen keikasta. Ymmärrätkö?

--- Lainaus päättyy ---
Ideasi ymmärretty kyllä, lyhensin tekstiä... kokonaisuudessaan tarvii lukea siitä alkuperäsestä.

Vastustajahinnoittelussa tarvis tosiaan kaivaa useampi vuosi, alkukauden Jokerit perjantai 5004, Lukko lauantai 5351, Saipa perjantai 5025 ja muut ollu siinä 4000-4300 katsojaa ei taida riittää pohjaksi. Mahdollisesti on vuosittain heittoja kiinnostavuudessa mutta vaikka se viiden vuoden tarkastelujakso antas jo trendiä.

Summista niin tuo yks luku nyt vaan oli sinulla joten käytin sitä ja siinä olis voinu olla vaikka X euroa.
Tuosta sekavuudesta, tarkoitin sitä että henkilö käy irtolipuilla suurinpiirtein samalla paikalla, vaikka D1 rivillä kahdeksan viidennellä penkillä reunasta tai seuraava lähin. Jos sen hinta on sitten joka kerta eri kun vastustaja ja päivä vaihtuu niin se voi hämmentää.
Kauppaan tai konserttiin ei oikein mielestäni istu vertaaminen, kyllä tuote joka ostetaan on kuitenkin yksi Tapparan peli. Ennemmin Liigan puolelta katsottuna pätee mielestäni "jokainen asia jokaisessa kaupassa maksaa eri hinnan".  Tuotteet maksaa eri hinnan eri kaupoissa niinkuin liput on eri hintaisia muilla paikkakunnila ja jopa Ilveksellä. Kaupan tuotteiden hinnat nousee määrävälein, esim vuosittain, niinkuin on pelienkin hinnat noussu. Tuo "Metallican / Hevisaurus" vertaus osuu paremmin "Tappara / LeKi" vertauksena ja periaatteessa peräkkäiset Metallican konsertit on samanhintaisia.
Niin no voishan sen ajatella että halliin päästäksesi ostat lipun jonka hinta muodostuu Tapparan katsomonosakohtaisesta hinnasta + vastustajalisä y euroa+ ajankohtalisä z euroa (juu, olen katsonut Komisario Palmu elokuvia).
On sitten enempi tai vähempi kategorioita ja hintoja niin Tappara tekee hinnoittelun ja sinne Lippupalvelun systeemiin ne on syötettävä. Jos on vaihtelevia hintoja niin sitten ainoastaan Lippupalvelua voi käyttää hintatietolähteenä, muutoin ei pysy homma kasassa.
Meillä on pelitapahtuman tuotteesta ainakin se ero että minulle se on Tapparan peli mutta sinä noteeraat tuotteeseen myös vastustajan. (Nyt tarvii lopettaa tämä jauhaminen, taitaa olla jo ristiriitaistakin juttua, tätä ei ainakaan minun kannata kovin ykstyiskohtaisesti miettiä)

Porkkana:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Marraskuu 07, 2013, 16:42:08 ---Meillä on pelitapahtuman tuotteesta ainakin se ero että minulle se on Tapparan peli mutta sinä noteeraat tuotteeseen myös vastustajan. (Nyt tarvii lopettaa tämä jauhaminen, taitaa olla jo ristiriitaistakin juttua, tätä ei ainakaan minun kannata kovin ykstyiskohtaisesti miettiä)

--- Lainaus päättyy ---

niin no minulla on kausikortti joten itse olen joka pelin jo maksanut, minulle sillä ei ole mitään väliä kuka vastassa on. Mutta älä nyt paskaa puhu että satunaiskäyttäjille vastustajalla ei ole merkitystä.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Porkkana - Marraskuu 07, 2013, 17:33:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Marraskuu 07, 2013, 16:42:08 ---Meillä on pelitapahtuman tuotteesta ainakin se ero että minulle se on Tapparan peli mutta sinä noteeraat tuotteeseen myös vastustajan. (Nyt tarvii lopettaa tämä jauhaminen, taitaa olla jo ristiriitaistakin juttua, tätä ei ainakaan minun kannata kovin ykstyiskohtaisesti miettiä)

--- Lainaus päättyy ---

niin no minulla on kausikortti joten itse olen joka pelin jo maksanut, minulle sillä ei ole mitään väliä kuka vastassa on. Mutta älä nyt paskaa puhu että satunaiskäyttäjille vastustajalla ei ole merkitystä.

--- Lainaus päättyy ---
Kausari on kyllä minullakin.
Paskaa puhumista on myös että vain vastustajalla on merkitystä. Joillekin kriteeri voi olla vastustaja mutta on niitäkin kun kriteeri on ajan käyttö erilaisista syistä johtuen.

nippuside:
Osallistutaan sevverta tähän ,
Tapparalla todellamonta tiistai ottelua "9" tällä kaudella... Hmm..  Haasteellinen tilanne tampereella..
Kokemuksen perusteella vaikeaa saada ihmisiä liikkeelle vastustajasta riippumatta.. Pieniä eroja toki on joukkue kohtaisesti. No tilanne oli tiedossa ennen kauden alkua ja mitään ei tehty asian eteen.. Tai kalpa pelin liput maksoi saman verran kaikkialle..
Mitä olisi voitu tehdä..
-jos viikolla ti ja pe/la  pelit  tarjota samaan pakettiin esim:25e/ jotain lähinnä tiistai kaupanpäälle
- alku kauden tiistait maajoukkue taukoon asti jollain hinnalla..
- syyskauden tiistait hintaan ?
-käyttöön mini kausarit jonka voi aktivoida kotoa verkkopankilta haluamakseen ajaksi..

Tuo että d päädyn hintoja laskettiin on ihan ok , mutta se olisi kuulunut tehdä ennen kautta...
Sitten meillä on  rivit1-6  jotka ovat liian huonolla käyttöasteella..
- tähän tulisi löytää lääkkeet ,lääkkeet eli viikkopelien perheliput hinnallisesti jopa liian alas..
- ja lapsia/teinejä ja nuorisoa suosien nämä alarivit hinnoiteltaisiin huokeiksi , kunhan täyttyvät periaatteella..
- ohjelmana ennen peliä ja erätauoilla vaikka pleikka turnaus, joka karsinta periaatteella aina voittaja jatkoon;) ja loppukaudesta playoffit . No jotakin kannattais yrittää..massiivinen lippujako tampereen alueen koulujen ala-asteille tiistai peleihin..  Tällöin aikuiset tuovat ja ostavat lippunsa ...
- tällä mahdollista vaikutusta tulevaisuudessa kävijöihin .ja puhun nyt syyskauden tapahtumista...

Tulevasta fanikatsomo uudistuksesta .. Jos paikka vaihtuu niin selkeästi alariveistä ylöspäin kallistuva kausari hinnoittelu, koska kaikkihan tahtovat ylemmäs pelin seuraamisen vuoksi.
- onkohan tuossa ajateltu e-katsomon mahdollisuutta , sieltä pelin seuraaminen helppoa kannustus kuuluvaa , ei haittaa vaikka seisoo tai pomppii ja tukee soosoon seisoma katsomoa .
Voisi olla yhdistettynä .. No ajatukset pikkasen harhautuivat,lääkkeet..

Itselle ei vastustajalla  ole niin Merkitystä , menen halliin kun paikalle pääsen.. Toki urho ja nyt 4 pro on sitä jonkin verran rokottanut.
Monelle vastustajalla on suurikin merkitys .. Ja siinä olisi iso parannuksen kohde fanittamisessa.
Ei pitäisi olla merkitystä  onko vastus kärpät vs blues joka ei vedä minään viikonpäivänä missään olosuhteissa kunnolla.. Olen joskus tavannut ilmielävän blues kannattajankin..
eli halliin pitäisi suunnata vastuksesta riippumatta..ymmärrän kyllä että raha on tiukalla ja tähän saumaan noi 1-6 d alarivien puoli ilmaiset liput olisivat omiaan ..
Välillä huudan toisinaan istun mutta aina taputan rytmissä jos se on kuultavissa;)
Muutama sananen siitä ennen peliä olevasta alku jutusta voisihan toi ainakin loppua positiivisemmin.. Luulisi esim viimekeväältä löytyneen aika railakkaita tuuletuskuvia siihen  lisäksi..

Harmi kun tällä palstalla ei ole peukkuja tykkäämään,tai ei

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta