Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Liput Tapparan peleihin

<< < (66/293) > >>

4_TRA:
Liigan peleihin taitaa olla korotus 2 euroa viime kauteen. Ainakin C katsomon hinnoilla viime kaudella lippupalvelun kautta 23.50eur oli lipun hinta.
Tappara.fi sivuilla on nyt ilmoitettu irtolipuille halvin hinta toimituskuluineen...jos en väärin muista taisi olla viime vuonna ilman toimituskuluja kerrottu irtolippujen hinnat.

axe86:
Opiskelijalippu liigapeliin on mielestäni noussut viime kaudesta yhden euron. Voi toki olla, että kalliimmat on sitten nousseet enemmän.

4_TRA:
TAPPARA KIITTÄÄ EDELLISESTÄ KAUDESTA Tappara-Kalpa 17.9 peliin 14.5 eurolla ! Vai näenkö näkyjä?
Sivutuotteena kun yritän löytää katsomokarttaa josta valita itse paikan.... En vaan o löytäny vielä.

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Elokuu 17, 2013, 08:10:06 ---TAPPARA KIITTÄÄ EDELLISESTÄ KAUDESTA Tappara-Kalpa 17.9 peliin 14.5 eurolla ! Vai näenkö näkyjä?
Sivutuotteena kun yritän löytää katsomokarttaa josta valita itse paikan.... En vaan o löytäny vielä.

--- Lainaus päättyy ---

Niin mitä et oo löytänyt? Tuossahan tuo on linkissäs kartta josta saa valita paikan. Ja joo, näyttäis tuohon matsiin olevan kaikki paikat maksimissaan tuon 14,5 euroa.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Elokuu 17, 2013, 08:46:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Elokuu 17, 2013, 08:10:06 ---TAPPARA KIITTÄÄ EDELLISESTÄ KAUDESTA  ...
Sivutuotteena kun yritän löytää katsomokarttaa josta valita itse paikan.... En vaan o löytäny vielä.

--- Lainaus päättyy ---

Niin mitä et oo löytänyt? Tuossahan tuo on linkissäs kartta josta saa valita paikan. Ja joo, näyttäis tuohon matsiin olevan kaikki paikat maksimissaan tuon 14,5 euroa.

--- Lainaus päättyy ---
Pahoittelut kömpelyydestäni, siinähän se kartta on isolla kun avaa vaan sopivalla laitteella sivun !!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta