Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Liput Tapparan peleihin

<< < (53/293) > >>

Messi:
Tilasin liput maanantain peliin ja ajatteli, nettä en perjantain peliin, kun tulee vieraita Ruotsista. Huono homma, muistin vieraitten tulon viikolla pieleen. Pääsisin perjantain peliin, mutta ei ole lippuja. Harmi, paitsi, jos joku järkkää lipun. Saisi asiantuntevat kommentit pelissä ihan ittekseen.

4_TRA:
Tuurilla sieltä lipun nappaa... maanantain peliin kurkkasin lippukarttaa:
Menin lippupalveluun sivuille ja Nyt kello 13:37 ei varaamattomia, mutta
-noin viisi minuuttia aiemmin oli D1 4 paikkaa ja D1 yks paikka, ja
-pari minuuttia aiemmin enään vain tuo D1 paikka.
-Kunnes 13:37 kaikki on varattu :)

Perjantain pelissä ei muutoksia... ja voi olla sen verran hyvä pelipäivä ettei vapaudukaan.

hat3breeder:

--- Lainaus käyttäjältä: c-paaty - Huhtikuu 08, 2013, 20:23:49 ---Ei muuten montaa Porilaista ole hallissa kahteen ekaan finaaliin vaikka ehkä jokunen ymmärsikin laittaa liput "24h varaukseen" jos sarja menee tänään poikki. Tietty joku kiintiö taitaa olla aina fanclubeille mutta muuten taitaa olla Ässä kannattajat harvassa.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä mä luulen että niitä on vierasjoukkueen kannattajillekin varattu iso kasa lippuja.

Eeyore:
Nimimerkki axe kertoi Jatkoajan puolella, että Tappara on varannut 500 lippua Ässät-faniporukalle. Itse odottleen milloin www.lippu.fi (myy Ässien kotiotteluiden liput, kun taas www.lippupalvelu.fi myy Tapparan kotiotteluiden liput) laittaa myyntiin Porin pelit. Tampereen peleihin piletit jo hankittuna.

Kipinä:
porin peliin saa nyt jo liput varattua ainaki ku  soittaa fan clubin toimistoo ja ottaa fanimatkan poriin :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta