Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Liput Tapparan peleihin

<< < (49/293) > >>

hat3breeder:

--- Lainaus käyttäjältä: baldie - Huhtikuu 08, 2013, 17:08:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Huhtikuu 08, 2013, 17:01:36 ---Ihmiset vähä turhan innoissaan täällä :D Voin lyödä pääni pantiks, että huomenna klo 13 on istumapaikkoja jäljellä ainakin 200 :)

--- Lainaus päättyy ---
Ja nehän menee kaupaksi, joten ollaan taas innoissaan. Miksei saisi olla innoissaan?? Mahtava tunnelma halliin, täh!

--- Lainaus päättyy ---

Toki saa olla innoissaan, ja pitää olla innoissaan. Mutta ei noita lipunmyyntimääriä viel kannata kattella tarkemmin.. Niitä kumminkin tulee myyntiin kun ihmiset varannu lippuja mut sit kaikki ei niitä ostakaan.. Tässä nyt pitää vaan toivoo että mahdollinen ratkaseva finaali olis tampereella, eli finaali 4-1 tai 4-3 Tapparalle.. Oishan se hienoo päästä paikanpäälle kattomaan kannun nostoa :)

IsotKirvekset:

--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Huhtikuu 08, 2013, 17:01:36 ---Ihmiset vähä turhan innoissaan täällä :D Voin lyödä pääni pantiks, että huomenna klo 13 on istumapaikkoja jäljellä ainakin 200 :)

--- Lainaus päättyy ---

Toivoa sopii... Jos ei näin käykään niin jäi finaalit näkemättä tältä kaudelta.

Theoren:

--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Huhtikuu 08, 2013, 17:01:36 ---Ihmiset vähä turhan innoissaan täällä :D Voin lyödä pääni pantiks, että huomenna klo 13 on istumapaikkoja jäljellä ainakin 200 :)

--- Lainaus päättyy ---
Ikävää ku ei oo opiskelija-alennuksia, niinhän sää tuolla aikasemmin kirjoitit ettei halli tu täyteen ku katko-finaalissa noilla hinnoilla. Kuten jo olen todennut, niin on niitä sentään muitakin faneja halli täyttään ku opiskelijat, ja kyllä sielä varmaan opiskelijoitakin peleissä käy. Sää ny taidat jäädä sitte kotiin, mulla lippu on 1.finaalin.

hat3breeder:

--- Lainaus käyttäjältä: Theoren - Huhtikuu 08, 2013, 17:34:29 ---
--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Huhtikuu 08, 2013, 17:01:36 ---Ihmiset vähä turhan innoissaan täällä :D Voin lyödä pääni pantiks, että huomenna klo 13 on istumapaikkoja jäljellä ainakin 200 :)

--- Lainaus päättyy ---
Ikävää ku ei oo opiskelija-alennuksia, niinhän sää tuolla aikasemmin kirjoitit ettei halli tu täyteen ku katko-finaalissa noilla hinnoilla. Kuten jo olen todennut, niin on niitä sentään muitakin faneja halli täyttään ku opiskelijat, ja kyllä sielä varmaan opiskelijoitakin peleissä käy. Sää ny taidat jäädä sitte kotiin, mulla lippu on 1.finaalin.

--- Lainaus päättyy ---

No enpä ollu ainoa joka itki korkeita hintoja välierissä ja puolivälierissä..  Ja tosiaan, ite en finaaleja paikan päälle tule kattelemaan ellei Tapparalla ole mestaruus katkolla.. Sillon sen 100e voi opiskelijakin sijottaa yhteen matsiin.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Huhtikuu 08, 2013, 17:57:34 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Theoren - Huhtikuu 08, 2013, 17:34:29 ---
--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Huhtikuu 08, 2013, 17:01:36 ---Ihmiset vähä turhan innoissaan täällä :D Voin lyödä pääni pantiks, että huomenna klo 13 on istumapaikkoja jäljellä ainakin 200 :)

--- Lainaus päättyy ---
Ikävää ku ei oo opiskelija-alennuksia, niinhän sää tuolla aikasemmin kirjoitit ettei halli tu täyteen ku katko-finaalissa noilla hinnoilla. Kuten jo olen todennut, niin on niitä sentään muitakin faneja halli täyttään ku opiskelijat, ja kyllä sielä varmaan opiskelijoitakin peleissä käy. Sää ny taidat jäädä sitte kotiin, mulla lippu on 1.finaalin.

--- Lainaus päättyy ---

No enpä ollu ainoa joka itki korkeita hintoja välierissä ja puolivälierissä..  Ja tosiaan, ite en finaaleja paikan päälle tule kattelemaan ellei Tapparalla ole mestaruus katkolla.. Sillon sen 100e voi opiskelijakin sijottaa yhteen matsiin.

--- Lainaus päättyy ---

No ihan aiheellista tuo lippujen hintojen kritisointi on ollut. Ja vielä sitä taustaa vasten, että Tappara-faneilta on "kupattu" ainakin välierävaiheessa suurinpiirtein 10e enemmän lipusta kuin Raumalla, Porissa tai Jyväskylässä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta