Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Liput Tapparan peleihin

<< < (31/293) > >>

Kankaantaan profeetta:
Mennään selvästi kipurajalla, ehkä jopa sen väärällä puolella. Matematiikka on yksinkertaista. Mikin pitäisi pystyä esikuntineen sanomaan, mikä on se hinta, jolla Liiteri saadaan täyteen jo ennakkomyynnissä ja vielä niin, että katsojista mahdollisimman moni olisi itse lippunsa ostanut (vs. työpaikan jääkiekosta kiinnostumattomille työntekijöilleen kustantamat liput tai jonkun perseaukisen virman ohikulkijoille ilmaiseksi jakamat karsintasarjan liput). Jos ihminen maksaa lippunsa, on myös kiinnostunut asiasta ja on näin ollen potentiaalinen Tapparaa kannattava katsoja toisin kuin kovassa hönössä vastustajaa kannattava lippunsa (ja viinansa) ilmaiseksi saanut yritysvieras.

Jos maailma olisi täydellinen, runkosarjassakin irtolippujen hinnat vaihtelisivat otteluiden kiinnostavuuden mukaan. PlayPff-otteluissa porrastusta pitää ollakin. Mutta koko homman hienous on alussa mainitsemassani Mikin pelisilmässä, että hinta on aina oikea.

Tällä hetkellä (välierävaihe) jokaisen lipun hinta on omasta mielestäni noin vitosen liian korkea. Sama suunta oli puolivälierässäkin ja edeelleen runkosarjassa. Ja nyt puhuttiin siis irtolipuista, ei kausikorteista. Niistähän olen puhunut jo monet kerrat.

ISO KOLMONEN:
 :-[ Suolaiset hinnat oli 2E parven lippua 61ecee en ihmettele katsojien vähyyttä  :'(

grassinen:
PRKL oikeeesti, ettekö oo säästäny jo 10v aikana aika helkatisti niitä rahoja kun ei o tarvinnu käydä pahemmin playoff pelejä kattomassa, ihme narinaa. Ostakaa ajoissa fanikausari 299e tällä kaudella, saman c3 paikan sain pitää ja 340e maksoin kiltisti mahdollisesta 12:sta playoff kotipelistä (joo on kallista playoffia kun 30 peliä kattoo 9.95e hintaan ja en oo jaksanu ees laskee kuinka paljon maksaa playoffit kausarilla, mutta menköön, en edes oo töissä atm, mutta kyllä kestää maksaa). Noh tienaan muulla tavalla atm, mutta joka tapauksessa. Ihme kitinää, jos ei kiinnosta välierät ja luultavasti finaalit ja halli oo täys niin saa hävetä pirkanmaata ja Tappara "faneja". Toki ymmärrän et on kallista, mutta asiat voi priorisoida. Lapsiperheille kallista jne.. Mutta kyllä halli täyteen tarvii saada playoffseissa, johan on kiekkokaupunki nykyään tää Tampere ja Pirkanmaa..

Tapparan näköinen mies:
No, kaikki ei ole tosifaneja, eikä ole pakkokaan. Annetaan kaikkien kukkien kukkia hei!

GoTapparaGo:
Jos on töitä, niin eihän toi ole mikään ylitsepääsemätön juttu ole. Mutta kun kaikki eivät asu Tampereella, kaikilla ei ole autoa, kaikilla ei ole työtä jne. Mieli tekis käydä peleissä, mutta jos yhteen peliin matkoineen menee n. 10 % kuukauden tuloista, niin on se aika paljon, ainakin mun mielestä. Siinä on sitten tosifanikin ihmeissään. Ja sitten vielä kehdataan nostetaan muutenkin kalliita hintoja. Mun mielestä pitäisi olla tarjolla halvempia lippuja ja tuskin olen ainoa, joka on sitä mieltä. Mitä järkee on pelata ratkaisupelejä puolityhjissä halleissa? Muistaakseni E- katsomoon maksoi n. 15 e vielä pudotuspeleissä joku vuosi sitten, Blues oli silloin vastassa. Sorry tästä kitinästä, mutta kun harmittaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta