Kirjoittaja Aihe: Jani Honkanen  (Luettu 44801 kertaa)

Poissa Hende

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 924
    • Profiili
Vs: Jani Honkanen
« Vastaus #90 : Helmikuu 20, 2011, 15:24:27 »
Et oo ainoa, joka on jatkon kannalla. Nokitan vielä, että vois heittää ihan kevyesti vaikka 1+1 sopparia pöytään.
Kun vierellä sopiva pakkipari, kyseinen kaveri pelaa todella jäätävää peliä. Omassa päässä varma. Riittävän fyysinen.
Mahtuu "mun" Tapparaan jo noilla perusteilla. Yhdelle Miliisille on aina paikka joukkueessa!
Voi kuinka me Joria kaivataan...

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Jani Honkanen
« Vastaus #91 : Helmikuu 20, 2011, 15:35:04 »
Honkanen on myös saanut paljon paskaa niskaansa, mutta olen varmaan lähes ainoa, joka tarjoaisi hänelle vuoden jatkosopimusta.

Et sä ainut ole. Itse hieman kritisoin kun kuulin "miliisin" sopimuksesta Tapparaan. Nyt kun kausi on tässä vaiheessa ja nähnyt miehen otteita kentällä pitäisin Honkasen myös ensi kauden joukkueessa. Äijä pelaa omilla vahvuuksillaan eikä silti ole nähty mitään ylilyöntejä. Ihan hyvä kausi minusta Honkaselta.Jäähyjä tuolla nimellä selässä ja asenteella tulee pakostakin, mutta tulee niitä monelle pelimannelle turhemmastakin. Itse en ainakaan odottanut kummoisia tehoja vaan toivoin, että pelaa asenteellaan ja aseillaan. Tulevaisuudessakin Tapparassa olisi pidettävä yksi mies joka ei pelkää mitään. Honkanen on yksi niitä harvoja liigassa. En pidä tappeluista tai goonitouhuista varsinkaan showmielessä. Honkanen ei ole tätä tyyppiä. Toivottavasti Leinonen ajattelee samoin, eikä lähdetä turhaan vaihtamaan roolinsa hallitsevaa kaveria. Ei Tappara Honkasen vuoksi ainakaan ole konttaillut, vikaa on jossain muualla.
-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Jani Honkanen
« Vastaus #92 : Helmikuu 20, 2011, 15:38:11 »
Minä olen myös jatkon kannalla! "Miliisi on se joukkueen poliisi, joka pitää aina olla! Varmaan Vänän jälkeen eniten blokannut AV:lla. Tämä riittää minulle!

Poissa Cognee

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 374
    • Profiili
Vs: Jani Honkanen
« Vastaus #93 : Helmikuu 20, 2011, 16:53:00 »
Jospa sille saataisiin jostain jalat, niin ei tarvitsisi ottaa niin paljon jäähyjä vauhdin osoittautuessa riittämättömäksi.

Poissa Mace

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
  • Tappara ja Stars ikuisesti
    • Profiili
Vs: Jani Honkanen
« Vastaus #94 : Helmikuu 20, 2011, 17:03:07 »
Jospa sille saataisiin jostain jalat, niin ei tarvitsisi ottaa niin paljon jäähyjä vauhdin osoittautuessa riittämättömäksi.

Muutaman kerran eilen Jania vietiin yltä, päältä ja sivulta niin kovaa, että suhina kävi. Paikkasi kyllä siniviiva-kämmäilynsä itse hienolla heittäytymisellä keskialueella. Hintalappuun nähden pelaa ihan ok, mutta aina on kylmä rinki perseen alla, kun Jani on kehissä. En kuitenkaan kirjottaisi jatkosopimusta, jalat ja edes jonkinlaiset kädet puuttuu.
It´s not how you start it, it´s how you finish it.

Poissa isokasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 645
    • Profiili
Vs: Jani Honkanen
« Vastaus #95 : Helmikuu 20, 2011, 17:13:58 »
Ehdottomasti jatkoja. Peruspeliä ilman hienouksia ja oikeasti kova jätkä, joka pelaa joukkueelle. Ihan riittävästi olen nähnyt liigassa isoja ja pehmeitä miehiä.

Eilenkin Semiaamori kävi kovistelemassa Strömbergille aloituksessa, josta tuomarikin Beni rassukkaa rauhoitteli. Suun soitto jatkui, kunnes Honkanen vaihtoi itsensä Kimin paikalle ja tilanne rauhoittui välittömästi. 
Tänään on eilisen huominen!

Poissa isokasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 645
    • Profiili
Vs: Jani Honkanen
« Vastaus #96 : Helmikuu 20, 2011, 17:16:20 »
Ehdottomasti jatkoja. Peruspeliä ilman hienouksia ja oikeasti kova jätkä, joka pelaa joukkueelle. Ihan riittävästi olen nähnyt liigassa isoja ja pehmeitä miehiä.

Eilenkin Semiaamori kävi kovistelemassa Strömbergille aloituksessa, josta tuomarikin Beni rassukkaa rauhoitteli. Suun soitto jatkui, kunnes Honkanen vaihtoi itsensä Kimin paikalle ja tilanne rauhoittui välittömästi. Väittäisin, että jos Säteriltä kysytään, että kenen aikana maalilla on paras työrauha, niin vastaus olisi Honkanen. Usein pelkkä maine ja puolihullun katse riittää..
Tänään on eilisen huominen!

Poissa Hende

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 924
    • Profiili
Vs: Jani Honkanen
« Vastaus #97 : Helmikuu 20, 2011, 17:47:20 »
Tähän vielä pakko lisätä,että kellautti sen yhden narrihyökkääjän niin komeesti maalin takana selälleen, että ois pitäny palkita tähdistöön jo sen takia.
Oisko kyseinen herra ollut juurikin Beni-ressukka vai Iivs ite. Sama sen väliä, nätti selätys.
Voi kuinka me Joria kaivataan...

Poissa sant3ri

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 211
  • Shalalalalalala Tampereen Tappara
    • Profiili
Vs: Jani Honkanen
« Vastaus #98 : Helmikuu 20, 2011, 17:58:27 »
Tähän vielä pakko lisätä,että kellautti sen yhden narrihyökkääjän niin komeesti maalin takana selälleen, että ois pitäny palkita tähdistöön jo sen takia.
Oisko kyseinen herra ollut juurikin Beni-ressukka vai Iivs ite. Sama sen väliä, nätti selätys.

Beni se oli!  ;)

Poissa jukka823

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 824
  • Läheltä ylös
    • Profiili
Vs: Jani Honkanen
« Vastaus #99 : Helmikuu 20, 2011, 18:13:40 »
Jospa sille saataisiin jostain jalat, niin ei tarvitsisi ottaa niin paljon jäähyjä vauhdin osoittautuessa riittämättömäksi.

Muutaman kerran eilen Jania vietiin yltä, päältä ja sivulta niin kovaa, että suhina kävi. Paikkasi kyllä siniviiva-kämmäilynsä itse hienolla heittäytymisellä keskialueella. Hintalappuun nähden pelaa ihan ok, mutta aina on kylmä rinki perseen alla, kun Jani on kehissä. En kuitenkaan kirjottaisi jatkosopimusta, jalat ja edes jonkinlaiset kädet puuttuu.


Taisi Jani myös kyseisessä pelissä pelata helvetin hyvää alivoimaa...Ennemmin Janille jatkoa kuin Turkulaiselle tai Atelle..Ja mieshän on parantanu peliään perkeleesti..Eilenkin pelasi pakeista toiseks eniten..

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Jani Honkanen
« Vastaus #100 : Helmikuu 20, 2011, 19:59:56 »
Hintalappuun nähden pelaa ihan ok, mutta aina on kylmä rinki perseen alla, kun Jani on kehissä. En kuitenkaan kirjottaisi jatkosopimusta, jalat ja edes jonkinlaiset kädet puuttuu.

Ei mulla ainakaan ole pelkoa perseessä. Sillon mulla oli pelko perseessä kun ne veti Atten kanssa parina mutta Mäntylän aikana ei ole koskaan. Sitä hiukan ihmettelen että miten valmennus ei Mäntylä-Honkanen paria aikaisemmin kokeillut? Alkukaudella HPK:ta vastaan huomasi Honkasen nostaneen tasoaa huomattavasti kun joutui loukkaantumisten johdosta Tuukan pariksi, oletin jo silloin että majakka ja perävaunu olisi saanut jatkaa.

Tekisin myös vuoden jatkosopimuksen ilman muuta. Halpa ja hyvä pelaaja omaan rooliinsa, ehdottomasti.

Poissa Hastra

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 41
    • Profiili
Vs: Jani Honkanen
« Vastaus #101 : Helmikuu 21, 2011, 15:37:46 »
Honkanen on sen tyyppinen pelaaja joita joka joukkueeseen tarvitaan yksi ja sen takia haluaisin kans jatkoa. Atte on mielestäni samantyyppinen, mutta ei niin vakuuttava joten antaisin miehen jatkaa lekissä, josta tarvittaessa mukaan. Ykköspakkipariin voisi kerätä tehoparivaljakon (mäntylä-leimu), mutta kaksi muuta paria pitäisin tasapuolisempinan tyyliin Saravo-Elorinne ja Honkanen-Halme. Silloin ei tarvis olla pelko persuuksissa ja katsella tollaisia Honkanen-Pentikäinen surffailuja.
Ei just nyt irtoo. On vähän sarvi otsassa! -J. Pajuoja
Ilves-Tappara 2-3 Ja

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Jani Honkanen
« Vastaus #102 : Maaliskuu 07, 2011, 17:07:51 »
Miliisi teki oman työnsä pelistä toiseen omalla tasollaan. Toi juuri sitä alivoimapelaamista ja fyysisyyttä joukkueeseen jokaiseen peliin? Ja oli aina valmis kurittamaan vastustajaa jos oli sen tarve! Taisi olla ainut pakki jolla ei ollut kauden mittaan loukkaantumisia? Olisko niin hyvät pohjat ollut Rautakorven jäliltä? Kannattaisi kirjoittaa jatkoa miliisille! Tuskin on liian kallis ensi kauden joukkueeseen? Ei pyri edes tekemään mitään taikatemppuja kiekon kanssa vaan antaa sen kiekollisen pakin yleensä tehdä hyökkäyksen avaavan syötön.

Poissa hockey

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 110
    • Profiili
Vs: Jani Honkanen
« Vastaus #103 : Maaliskuu 08, 2011, 07:48:02 »
EI JATKOA!

Poissa Gemini

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 86
    • Profiili
Vs: Jani Honkanen
« Vastaus #104 : Maaliskuu 08, 2011, 10:37:54 »
Jatkoa ilman muuta! Honkanen vois tänään vaikka niistää Tyrväisen nenän...