Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Sami Hirvonen - Tapparan päävalmentaja syksy 2010 - syksy 2011

<< < (129/191) > >>

Hende:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Syyskuu 17, 2011, 00:17:24 ---Eihän täs nyt ole siitä kysymys että pitäisi jokaisen voiton jälkeen olla jakamassa kehuja ja tappion jälkeen haukkumisia.

Oma pessimistini kumpuaa ihan kokonaiskuvasta jonka saan toimiston työskentelystä aina joukkueen esitykseen kentällä ja sitäkautta valmennukseen.

Tappioita saa tulla jos pystyy katsomaan tuloksen taakse ja näkemään jotain hyvää, tällöin tappio on "no big deal". Itse vain en henk.koht tällä hetkellä sitä näe, en ole nähnyt muutamaan vuoteen.

Kokonaiskuvani on Tapparasta nyt hyvin pessimistinen ja se on harmi koska kirves sydämmessä haluaisi sen olevan aivan päinvastoin.

--- Lainaus päättyy ---

Nyt ollaan sitten niin samalla linjalla, että oisin ite voinut kirjoittaa täysin saman. Ihan turha täällä ketään on pessimisteiks haukkua. Lähtökohta on se, että halutaan Tapparan menestyä, mulle ei fanina riitä tommonen sähläys mitä ny muutama kausi on ollut. Se on noloa Tappara-brändille. Jos hävitään ni hävitään hyvällä pelillä. Mutta tosta eilisestä farssista saa hyviä puolia ettiä. Hirvoselle työrauha hetkeks ja mikäli ei ala touhu näyttämään paremmalta ni sitten ratkasuja.

Green Hill:
Alivoimakin oli niin paskaa eilen ettei mitään järkee.Ylivoima ei toimi enkä minä mitään pörräystä kyllä nähnyt vastustajan päässä.
Ei hyvältä näytä.Tietenkin tappio aina harmittaa mutta nyt harmittaa viä enemmän sen takia kun kukaan ei tiedä kaukalossa mitä pitäs tehdä.

67:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Tammikuu 28, 2011, 19:29:49 ---No juu, hyvä uutinen siinä mielessä jos haluaa samaa p...aa, niin mikäs siinä. Veikkaukseni kaudelle 2011-2012 samaa pulla kuin nyt, sääli vaan, että se riittää monelle fanille.

--- Lainaus päättyy ---
Edellä esitetty on vastaus siihen kun varmistui, että Hirvonen jatkaa... Eikä pieleen näytä menevän.

Mailavirtuoosi:
Pukukoppikäytävältä oli kuulunut seurajohtoon kuuluvan henkilön suusta pelin jälkeen "jollain on aika paljon selitettävää". Jaahas tiedä näitä. Toivottavasti toimenpiteiseen ruvetaan ennenkun on liian myöhäistä. Niinkun nimerkki J.Grönvall kirjoitti jatkoajassa niin jokin pikkulapsi sisällä haluaa uskoa että eilinen oli vain jotain pahaa jännitystä ja vasta tästä päivästä eteenpäin rupee näkymään mitä on harjoiteltu. Tätäkin kautta on jälleen odotettu vesikielellä pitkän kesän ajan mutta valitettavasti en kyllä näe mitään syytä siihen miksi alkanut kausi jotenkin poikkeaisi parista edellisestä.

Mutta kyllähän fakta on se että Hirvonen saa aika pitkälle näyttää miten homma lähtee kulkeen, koska seurajohdolla ei varmasti vaan oon pokkaa tehdä radikaaleja päätöksiä kovin aikaisin. Nyt tulee seuraavaks kovia nippuja vastaan ja vaikka eilisen kaltainen velttoilu loppuisikin niin siltikin tulee turpaan kun pelaajat ei tiedä mitä kentällä pitäisi tehdä

nuuskamuikkunen78:
10 peliä antaisin aikaa näyttää,6 sakissa oltava silloin ja uskottavuutta pelillisissä asioissakin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta