Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Sami Hirvonen - Tapparan päävalmentaja syksy 2010 - syksy 2011

<< < (127/191) > >>

tukkajukka2012:
tohon pessimisti ja optimisti väittelyyn haluaisin tuoda oman näkemykseni...

Mä oon sen verran optimisti että toivoisin tapparan heräävän hankkimaan ammattilaisvalmentajan jo tälle kaudelle.. Ens kaudellehan sellanen tulee. Ni sama kai se olis ottaa jo etukäteen. Ja uskon että jotain sellaista noi pessimistitkin toivoo.

Itse en lukeudu mielestäni kumpaankaan mutta kertokaa mulle optimistit mikä on se pelitapa jota valmennus on takonut pelaajien päähän ja selkäytimiin. Olen seurannut kiekkioa kohta 40 vuotta ja  jollain valmentajakursseillakin pyörähtänyt. Enkä vaan löydä katsomieni kolmen harjoituspelin ja tämän iltasen perusteella mitään pelitapaa tapparan jäällä pyörimisestä.

Se vaikka tulos olisi ollut tänään 1-8 ei sinänsä olisi huolestuttavaa,mutta se että ei ole punaista lankaa alkuunkaan koko touhussa. Se ei hyvältä näytä. Ja tuskin tosta helpottuu kun vastaan luistelee joku joukkue joka osaa pelata peliä nimeltä jääkiekko.

Positiivistä on se että pelaajista näkee että halu pelata on kova. Ja itse myöskin asettasin meidän materiaalin kohtuu korkeelle,jopa sinne kuuden sakkiin. Kunhan valmennus on oikea.
Harmillista sinänsä että Hirvonen pilattiin valmentajana tapparan sähläilyllä... Se kun olis ollu muutaman vuoden kakkosena.ni olis saattanu vielä kehittyä kelpo valmentajaks.


Z-16:
- Siinä vaiheessa kun saatiin kauheella munkilla kuudes maali, niin alettiin pelaan. Onneks jääkiekko on siitä hieno laji, että huomenna on uus mahdollisuus näyttää, kertasi Hirvonen


Aivan maaginen ukko, mikä on tän puupään rooli joukkueessa? Pitäskö ton ukon saada pelaan kiekko jo 0-0 tilanteessa kun tipahtaa ekaa kertaa jäähän? Raivostuttava apina! Huomenna on mahdollisuus näyttää,, ens viikolla,,,,, ens kuus,,, ens vuonna, hell no!

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: Z-16 - Syyskuu 16, 2011, 23:13:13 ---- Siinä vaiheessa kun saatiin kauheella munkilla kuudes maali, niin alettiin pelaan. Onneks jääkiekko on siitä hieno laji, että huomenna on uus mahdollisuus näyttää, kertasi Hirvonen


Aivan maaginen ukko, mikä on tän puupään rooli joukkueessa? Pitäskö ton ukon saada pelaan kiekko jo 0-0 tilanteessa kun tipahtaa ekaa kertaa jäähän? Raivostuttava apina! Huomenna on mahdollisuus näyttää,, ens viikolla,,,,, ens kuus,,, ens vuonna, hell no!

--- Lainaus päättyy ---

Siis täh?? :D ilmeisesti melkoisessa tuiskeessa kirjottelit mutta tokasta lauseesta en saa mitään selvää ja mitä tohon Hirvosen kommenttiin tulee niin täysin asiaahan hän tuossa puhui, tää oli kauden eka peli jossa alku meni päin persettä huonon valmistautumisen(?) ja intoilun piikkiin josta Sami otti syyt omaan niskaan ja toisekseen tarkoitti että onneksi huomenna on uusi päivä jotta voidaan tosissaan näyttää mitä ollaan treenattu.

Erisasia olisi jos toi jargoni ois tullut joskus 30. pelin jälkeen mutta kun tää oli vasta se eka peli..

coly:
Eihän täs nyt ole siitä kysymys että pitäisi jokaisen voiton jälkeen olla jakamassa kehuja ja tappion jälkeen haukkumisia.

Oma pessimistini kumpuaa ihan kokonaiskuvasta jonka saan toimiston työskentelystä aina joukkueen esitykseen kentällä ja sitäkautta valmennukseen.

Tappioita saa tulla jos pystyy katsomaan tuloksen taakse ja näkemään jotain hyvää, tällöin tappio on "no big deal". Itse vain en henk.koht tällä hetkellä sitä näe, en ole nähnyt muutamaan vuoteen.

Kokonaiskuvani on Tapparasta nyt hyvin pessimistinen ja se on harmi koska kirves sydämmessä haluaisi sen olevan aivan päinvastoin.

Z-16:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Syyskuu 17, 2011, 00:17:24 ---Eihän täs nyt ole siitä kysymys että pitäisi jokaisen voiton jälkeen olla jakamassa kehuja ja tappion jälkeen haukkumisia.

Oma pessimistini kumpuaa ihan kokonaiskuvasta jonka saan toimiston työskentelystä aina joukkueen esitykseen kentällä ja sitäkautta valmennukseen.

Tappioita saa tulla jos pystyy katsomaan tuloksen taakse ja näkemään jotain hyvää, tällöin tappio on "no big deal". Itse vain en henk.koht tällä hetkellä sitä näe, en ole nähnyt muutamaan vuoteen.

Kokonaiskuvani on Tapparasta nyt hyvin pessimistinen ja se on harmi koska kirves sydämmessä haluaisi sen olevan aivan päinvastoin.

--- Lainaus päättyy ---

alleviivataan viimeinen lause!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta