Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Sami Hirvonen - Tapparan päävalmentaja syksy 2010 - syksy 2011

<< < (100/191) > >>

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: hockey - Maaliskuu 11, 2011, 13:22:45 ---Itse en epäile hetkeäkään etteikö Sami ensi kaudella onnistuisi. Kuten olen jo moneen kertaan todennut, niin tämän kauden joukkue ei ollut Hirvosen näköinen. Sami tämän vielä toi haastattelussansa esille.

--- Lainaus päättyy ---

Paskat ei ole housussa vielä mutta kyllähän tuo vähän epäilyttää kun oikein mitään viitteitä tältä kaudelta ei tullut siitä, millaista kiekkoa Hirvonen haluaa peluuttaa. Missään haastattelussa ei käynyt tämä ilmi, tuli vain sitä normaalia jargonia. Kaippa kauden epistoola oli vain "selviytyminen".

Toinen juttu on tuo mainitsemasi "Hirvosen näköinen joukkue". Kerrotko millainen se on? Tästäkin on jauhettu niin paljon ja en ole Mestis-pelejä seurannut jotta sieltä voisi poimia esmes. LeKin joukkueen. Tosin sillä ei ole mitään merkitystä, pelit on kuitenkin SM-Liigassa paljon kovemmat.

trasat:
Lapsellista uhoamista Hirvoselta. Olisi ihan mukava, jos hän kertoisi julkisesti, mikä hänen iskostamansa pelitapa on.

Z-16:

--- Lainaus käyttäjältä: trasat - Maaliskuu 13, 2011, 08:54:24 ---Lapsellista uhoamista Hirvoselta. Olisi ihan mukava, jos hän kertoisi julkisesti, mikä hänen iskostamansa pelitapa on.

--- Lainaus päättyy ---
Kai sitä itseluottamusta pitää olla, se on hiukan sellanen huuto jo tulevaan että kovempaa mennää ensikesänä. Se on sitten ihan eri asia toimiiko asiat käytännössä.

Teme86:

--- Lainaus käyttäjältä: trasat - Maaliskuu 13, 2011, 08:54:24 ---Lapsellista uhoamista Hirvoselta. Olisi ihan mukava, jos hän kertoisi julkisesti, mikä hänen iskostamansa pelitapa on.

--- Lainaus päättyy ---

No mikäs hiton kommentti tämä on?? Nähnyt Baarissa eilen Hirvosen, juttelit sen kanssa kahden kesken ja tulet sanomaan ton tänne palstalle? Oliko ottanu rähinä känniä kun uhos sulle?

coly:
Pitäähän se jo uskottavuudenkin kannalta sanoa niinkuin Hirvonen teki vaikka todellisuudessa homma ei toimisi paskan vertaa. Itse ainakin kuulin sen minkä halusinkin ja toivottavasti kaikki muutkin organisaatiossa.

Se ei ollut uhoa vaan uskonluomista parempaan Tapparaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta