Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Sami Hirvonen - Tapparan päävalmentaja syksy 2010 - syksy 2011

<< < (96/191) > >>

HILPARA:
Olen ollut sitä mieltä että Hirvosen jatkosopimus oli hyvä juttu. Kevään pelillinen taaperrus on kuitenkin pistänyt miettimään asiaa uudelleen. Samilla on ollut puoli vuotta aikaa laittaa peliä kuntoon. Karkeasti arvioiden 150 -200 harjoitusta ja vajaat 70 ottelua. Minun silmääni näyttää että mitään edistystä ei ole tapahtunut. Tilannetta ei ole helpottanut että joukkuehenki on kuulemma aivan perheestä. Nuorelle valmentajalle hankalia juttuja hallittaviksi.

Mitään maagisia jalkakikkoja en tältä porukalta odottanut mutta sitä lupailtua rajua yritystä kylläkin.

tmst:
Muistattekos tässä taanoin  tälläkaudella, kun ilveksen päävalmentaja pisti pelin jälkeen joukkueensa luisteluharjoituksiin paskan pelin takia. Oli aamulehdessäkin juttua siitä.

Koskas hirvonen on tehnyt vastaavaa? Jos porkkana ei toimi niin sillon kuristusremmiä ja rautaputkea pojille vaan!

tapsa34:
Ilveksen pelaajat ovat olleet hyvässä kunnossa pitkin kautta! Jos meidän pelaajia olisi alkanut höykkyyttään pelin jälkeen niin se olisi näkynyt selvästi seuraavassa pelissä? Vähän niinkuin lähes tyhjää patteria ajaisi ihan tyhjiin? Kun pitäisi antaa sen palautua, että energia jota vielä hiukan on tulisi esiin? :D

67:

--- Lainaus käyttäjältä: HILPARA - Maaliskuu 06, 2011, 10:04:15 ---Olen ollut sitä mieltä että Hirvosen jatkosopimus oli hyvä juttu. Kevään pelillinen taaperrus on kuitenkin pistänyt miettimään asiaa uudelleen. Samilla on ollut puoli vuotta aikaa laittaa peliä kuntoon. Karkeasti arvioiden 150 -200 harjoitusta ja vajaat 70 ottelua. Minun silmääni näyttää että mitään edistystä ei ole tapahtunut.

--- Lainaus päättyy ---
Lähinnä taantumusta, alkukaudesta joukkue halusi näyttää ettei valmentajasotku ole haitannut joukkuetta. Nyt kun olisi tarvittu valmennusta joukkueelle, niin taaperrus on alkanut. Jos täällä oltaisiin enemmän rehellisiä itselleen, niin voisivat myöntää, että jatkosopimus tulee olemaan myös ensikauden surma.

trasat:
Kuitti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta