Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Sami Hirvonen - Tapparan päävalmentaja syksy 2010 - syksy 2011

<< < (89/191) > >>

tomahawk:
Itse olen tylysti sitä mieltä että Hirvosen ajan olisi pitänyt olla tässä. Ainahan voidaan spekuloida että minkälaista peli olisi ollut jos Hirvonen olisi saanut enemmän aikaa kasata joukkueen, yms. bullshittia. Ehkä sijoitus olisi ollut parempi, ehkä ei. Tosiasia on se että Hirvonen pääsi tekemään duunia saman rungon kanssa koko kauden. Hirvosella oli myös varmasti jonkinainen lähtökohtainen tieto käytössä olevasta materiaalista, olihan hän nimetty jo aiemmin kakkosvalmentajaksi.

Lisää faktaa: Peli-idea ei selvinnyt katsojilla satikka edes pelaajille koko kauden aikana. Hyökkäyspeli oli karmeata katsottavaa koko kauden ajan. Hidasta, ennalta-arvattavaa, pitkä-päätyyn-ja-perään -taktiikkaa. Valtaosa tehdyistä maaleista tuli joko ylivoimalla, vastustajan virheestä tai yksilösuorituksesta. Harvemmin organisoidun hyökkäyksen päätteeksi. Puolustus toimi kelvollisesti (materiaalista vai Hirvosesta johtuen?) ja Säteri torjui muutamia tärkeitä lisäpisteitä. Kauden tärkeimmällä hetkellä joukkue pelasi kauden paskinta kiekkoa.  Tietysti osa syy menee pelaajienkin piikkiin, mutta suurin syyttävä sormi osoittaa Hirvosen suuntaan. Peli-idea tai taktiikka? Auktoriteetti? Peluutus? Toimiko mikään näistä kauden aikana? Lähes kaikki pelit nähneenä (kiitos urho total ja sonera...) voisin sanoa että ei. Paperi on aina paperia, mutta kyllä Tapparan käytössä olevasta materiaalista olisi pitänyt saada selkeästi enemmän irti. En näe minkäänlaista valoa tunnelin päässä. En näe minkäänlaisia viitteitä siitä että Hirvonen saisi ensi kaudella joukkueestaan enemmän irti. Aikamoinen guru pitää olla jos tuon kaaoksen keskeltä löydät potentiaalisen menestyjän.

Kiitos Sami, minulle riitti tältä osin.

tapsa34:
Meillä ei ole osattu puolustaa ollenkaan sitten Rautakorven totaalikiekon! Uraman joukkue pelasi viihdyttävää hyökkäyspeliä kuten eilenkin? Tuollaisesta maalipaikkojen luonnista ja tehokkaasta käytöstä meillä nähdään pelkästään päiväunia! Onkohan Hirvosella mitään hajua kuinka tuo ensi kauden joukkue saadaan hyvään luistelukuntoon? Se voisi soitella vaikka pellavapäälle tai Rokille, että kuinka paljon ja ennenkaikkea MITÄ pitää kesällä tehdä??? Meillä on yllättäen lähes kaikki pakit olleet saikulla koko ajan!! Väysnyt ja huonokuntoinen pelaaja joka pelaa liikaa kuntoonsa nähden on todella suuressa riskissä loukkaantua! Hyvissä joukkueissa ei ole saikulla porukkaa mutta huonoissa on ja paljon!

tbk07:
Toivottaisin edelleen Tamin tervetulleeksi Tapparaan. Yksivuotinen projekti, jonka aikana Tapparaan palautettaisiin tekemisen meininki, järjestys ja korkea vaatimustaso. Tami jos kuka pystyisi tuulettamaan koko organisaatiota positiivisella tavalla. Vaikka alkaa olla ihan sama minulle kuka siellä valmentaa, vaikka "Fööni", kunhan vain päästäisiin eroon tästä HMV-muniinpuhaltelusta!

67:

--- Lainaus käyttäjältä: tomahawk - Maaliskuu 02, 2011, 12:49:23 ---Itse olen tylysti sitä mieltä että Hirvosen ajan olisi pitänyt olla tässä. Ainahan voidaan spekuloida että minkälaista peli olisi ollut jos Hirvonen olisi saanut enemmän aikaa kasata joukkueen, yms. bullshittia
Kiitos Sami, minulle riitti tältä osin.

--- Lainaus päättyy ---
Näin juuri, ei se siitä miksikään olisi muuttunut. Saarisen aikaan puhuttiin rosterin huonoudesta, vaikka tämä oli itse sitä kokoamassa. Nyt monen mielestä Hirvonen ei ole saanut vaikuttaa tämän kauden rosteriin ja täten menee perseelleen. Ei todellakaan ole näin.


--- Lainaus käyttäjältä: tbk07 - Maaliskuu 02, 2011, 15:33:11 ---Toivottaisin edelleen Tamin tervetulleeksi Tapparaan. Yksivuotinen projekti, jonka aikana Tapparaan palautettaisiin tekemisen meininki, järjestys ja korkea vaatimustaso. Tami jos kuka pystyisi tuulettamaan koko organisaatiota positiivisella tavalla.

--- Lainaus päättyy ---
Juuri myös näin.

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Maaliskuu 02, 2011, 16:10:15 ---Nyt monen mielestä Hirvonen ei ole saanut vaikuttaa tämän kauden rosteriin ja täten menee perseelleen. Ei todellakaan ole näin.

--- Lainaus päättyy ---

Joko Sami ei osaa tai Sami osaa muttei saa muita osaamaan tai sitten pelaajat tekevät Samin osaamisesta äärettömän vaikeaa.

Liian paljon ja liian moni jaksaa jauhaa tuota vanhaa mantraa "Ei ole pystynyt vaikuttamaan tarpeeksi kauden joukkueeseen", ei se nyt ihan noin voi olla. Kyllä tuon joukkueen olisi luullut JOTAIN oppivan näiden "muutaman" kuukauden aikana. Mielenkiintoista nähdä vahvistuuko Tapparan valmennus vähän normaalista poikkeavalla hankinnalla...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta